Nieuws, actualiteit en politiek #2 (Deel 1)

Samenvatting: hij zette met zijn contacten een stichting op die beschermingsmiddelen ging inkopen. Dat deed hij belangeloos naar eigen zeggen. Vws wilde niet met hem werken. Hij gaf publiekelijke kritiek op het inkoopbeleid. Vws ging overstag voor een deal van 100 miljoen voor 40 miljoen mondkapjes. Het geld voor die deal liep niet via de non profit stichting, maar via zijn commerciële bedrijf. Hij had net als andere commerciële clubs een ruime marge en leverde dus zeker niet tegen kostprijs. Vws betaalde het transport. Heeft waarschijnlijk met twee compagnons 15 procent overgehouden aan de deal en de gekochte mondkapjes zijn niet veilig genoeg en overbodig en liggen in de opslag. En dat allemaal omdat je een vlotte babbel hebt en voorzitter was in een van laks stormjaren (waardoor hij ook de credits kon claimen voor iets dat helemaal niet op die manier zijn verdienste was).

5 likes

Geen video maar een artikel:

Ik heb het inmiddels gelezen, wat een lamlul, zo opzettelijk ook die namen/huisstijlen door elkaar heen gebruiken
Parool heeft ook een artikel waarin ze naar hem verwijzen als filAntroop lol.

1 like

Ik haat Sander S, maar zijn tweets hierover zijn echt heerlijk. Sywert ‘Benjamin Button’ van Lienden

6 likes

Dank je wel voor het taggen!

NOSop3 heeft er inmiddels ook een video over gemaakt

9 likes

Hahaha deze foto ook :thumbsup:

16 likes

Ben ook echt aan het genieten van alle reacties hieronder.

1 like

Mooie aan deze reactie is dat hij precies snapt hoe het werkt, maar het vandaag niet werkt. Het is niet ingewikkeld met verschillende belangenniveau’s. Dat doet er niet toe. Het enige relevant is of hij hieraan verdient heeft of niet en dat is een doodsimpele ja/nee vraag. De rest - dat een idiot zonder ervaring 100 miljoen mag uitgeven ongeacht het resultaat - is niet zijn zaak.

7 likes

Iran ook. Maar idd verre van goeie band met Israël (in iraans paspoort staat ook dat het niet is toegestaan naar “bezet Palestina” af te reizen)

1 like

Ik heb gister mijn haat jegens Sander Schimmelpeninck kracht bijgezet door in de achtertuin van zijn landgoed te plassen. Dus waar woont onze beste Sywert?

24 likes

In een jaren 30-huis van 120m2 in Hilversum, volgens hemzelf in het AD. Veel succes :laughing:

Dit ook:

14 likes

Mijn favo Sywert moment:

50 likes

Challenge accepted

3 likes

Mijn Twitterfeed is echt ontploft vandaag.

5 likes

Voor iedereen die nog steeds zegt ‘maar Hamas’, ‘maar de Palestijnen begonnen’. Zie aub dit filmpje

1 like

De (ingekleurd) nekt me

20 likes

Haha ik gil. Dit is echt the gift that keeps on giving

1 like

Ooooh deze laks vent. Ik herkende m niet op de foto met dat masker.
Ik vind hem echt zo’n Berry Baudet type. Ik lees graag boeken terwijl ik naar Bach luister want ik ben intellectueel, eindelijk mag ik weer. Hij is sowieso filosofisch op feestjes (als hij ooit gaat want liever dat boek natuurlijk)

3 likes

Denk dat hij nooit wordt uitgenodigd :frowning: