Ohh, ik verstond daar Ez-Orkaan
Ik interpreteer het zelf eerder als afronden (net zoals je een naaiwerkje afrond zegmaar ), niet per se met zoân negatieve connotatie als jij schrijft. T was al duidelijk dat pvv niet mee zou reageren dus vind dit niet heel vreemd.
Ik interpreteer het als met de formerende partijen definitief maken dat PVV niet gaat meeregeren.
Oh wat @MadameMignon zegt
Dit ja, vond eerder de reactie van Wilders overdreven. Wat had ie dan verwacht?
Zo krijgt hij weer aandacht!
Uiteindelijk hetzelfde toch.
Wopke Hoekstra doet niks voor mij.
Maar van Woppert gaat mijn hart sneller kloppen.
Ja resultaat wel maar niet iets voor Wilders om drama over te maken dus
We hebben het over Wilders hè drama is his middle name
Haha true
Willen we meer of minder drama? Zo klaar met die gast
Lilianne is echt mijn mood
Ekte squad team morgen
Haha, het AD: âOver de linkse partijen staat verder dat GroenLinks âgraag wilâ als het gaat om toetreden tot een kabinet. GL-leider Jesse Klaver had openlijk juist gezegd dat hij alleen wil als PvdA en SP ook mee zouden doen. In de notities staat nu geschreven dat een kabinet met vijf partijen door GroenLinks alleen als ânuttigâ wordt gezien, niet noodzakelijk.â
Awkwarddd
Edit, ik kijk nu weer de livestream. Eerdmans: âwat ik ook tegen de dames heb gezegdâŚâ Arib: âverkenners.â
Er waren hier laatst ergens oud studenten van AMFI aan het klagen over die opleiding toch? Volgens mij met @Trenchcoat o.a.
Het was zojuist op het RTLNieuws.
Heel herkenbaar helaas. Ik ging niet naar het amfi maar wel naar een kunstacademie. Mijn studietijd daar heeft echt een grote deuk achter gelaten in mijn psychische gezondheid en eigenwaarde. Docenten die je publiekelijk afmaken en je echt waardeloos laten voelen is dagelijks aan de orde. Toen ik er laatst iets over deelde op social media kwam er veel herkenning. Het is enerzijds fijn dat het herkenbaar is maar wel shocking dat het blijkbaar dus ook veel meer creatieve opleidingen speelt.
Helaas zei Marijnissen het later ook! Dames dus
Ja, ik heb het inderdaad gezien! Helaas zeer herkenbaar, kreeg echt weer spontaan buikpijn toen ik alle verhalen hoorde/las. Op Instagram is er momenteel ook een account waarin veel oud studenten hun ervaringen delen over AMFI. Gadverdamme wat ben ik blij dat ik daar weg ben.
Nou. Frankrijk gaat wel lekker. Meiden onder 18 mogen geen hijab meer dragen. Moeders die hun kind willen begeleiden op schoolreisjes mogen geen hijab meer dragen.