Nieuws, actualiteit en politiek #2 (Deel 1)

Volgens mij vaginaal! In deze studie tenminste. Ik weet eigenlijk niet of IgG antibodies het maag/darm kanaal overleven, dus weet ook niet of het kan.

Ja, als het 100% werkt is het wel een optie maargoed hoe je kan controleren of het écht alles heeft doodgemaakt… en dan zouden vrouwen voor de seks nog ff iets in hun vagina moeten spuiten ofzo? :sweat_smile: en hoe blijft dat daar dan. Etc etc

En dan straks blijven die antibodies daar heel lang zitten ofzo en dan wil iemand kinderen, oh grapje kan niet je antibodies maken sperma dood.

Nouja ik vind het goede poging maar ik weet niet of dit kans van slagen in de praktijk heeft :sweat_smile:

real and perceived :upside_down_face:

2 likes

Verdachten wildwestoverval Amsterdam voor de rechter - https://nos.nl/l/2395042

Echt heel benieuwd wat hier nou het verhaal achter is. Die rare vluchtpoging richting NH (met 0 mogelijkheden om écht weg te komen), de buit en evt andere betrokkenen die nog missen. Vraag me af of die 6 die gepakt zijn opgeofferd zijn door degenen die de ontbrekende buit hebben.

1 like

:face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth: ik haat mannen!!!

1 like

Nee IgGs oraal innemen gaat 'm niet echt worden denk ik, volgens mij werkt het met moedermelk en baby’s ook alleen voor IgA (en die baby’s krijgen natuurlijk gigantische hoeveelheden moedermelk binnen). Je zal ook maar net een partner blijken te hebben met een mutatie in het betreffende antigen waardoor het niet werkt ofzo :") Maar goed op zich wel interessant, als ze het inderdaad zoals ze in de discussie zeggen in een soort nuvaring kunnen stoppen? Dat vlak van tevoren inspuiten zie ik ook niet echt werken in de praktijk (maar goed, misschien voor sommige mensen wel, dan is het altijd fijn als er een extra niet-hormale optie is I guess)

1 like

Ik ook. Was een rare mix van super goed voorbereid vs slecht de wegenkaarten te hebben bestudeerd (denk tip 1 voor als je wil wegkomen na een grote roof overval)

Soort van plan als de openingsscène van the dark knight maar dan niet iedereen vermoorden maar richting de polder sturen :thumbsup:

Oh bah :frowning:

3 likes

Ik kan echt niet met die mensen uit Harskamp die staan te protesteren.

“Wat hebben die mensen eigenlijk voor óns gedaan?” :clown_face:

Schaam je rót.

Word er echt zo kwaad van.

22 likes

“Ah nee Prins Bernhard kan echt niet nog meer gehaat worden toch?”

Prins Bernhard: “Hold my Moët”

‘Prins Bernhard vroeg Chef’special gratis bij Formule 1 te spelen’ - https://nos.nl/l/2395141

16 likes

De laatste dagen in Afghanistan gaan in… Ik hou mijn hart vast. Zeker als je zoiets leest.

@Koffiekopje Is het jouw vader gelukt? Kan niet helemaal uit je laatste bericht opmaken of hij nu al thuis is of niet, wel dat hij onderweg is in een vliegtuig.

Ja bah… zo stom dat ze bij 31 augustus blijven.

En ja gisteren thuis aangekomen :blush:
Lief dat je het nog vraagt!

11 likes

Echt he, dit maakt mij zó boos. Ik snap dat je als jongere zorgen hebt over je eigen kansen om een huis te kopen oid maar echt, dit staat er compleet los van én mag NOOT een excuus/reden zijn om te demonstreren tegen de komst van mensen die uit een oorlogsgebied zijn gevlucht voor hun freaking leven.

13 likes

Die reacties in het NOS filmpje zijn ook wel echt om te janken, over de vragen die leven onder de bevolking. ‘Lopen deze mensen straks buiten het hek?’

Of deze, van PowNews.

Echt, om van door de grond te zakken. Heb zelden zo iets schaamteloos gezien. Kan er echt van janken.

1 like

Als er hier ooit oorlog uitbreekt zijn deze ‘mensen’ de eerste om letterlijk over lijken te gaan om hun eigen hachje te redden.

13 likes

Ze maken nu gebruik van noodopvanglocaties van defensie, en die defensiekazernes zitten in dat soort landelijke gebieden. Je hebt ook AZC’s in grote steden (Utrecht bijvoorbeeld) en ja daar ‘blenden’ mensen wat makkelijker in dan in een klein dorp, en merk je die paar honderd mensen extra eigenlijk niet op straat. Maar ik vind de angst voor vreemdelingen in dat soort kleine (overwegend witte) gemeenschappen wel echt beschamend.

7 likes

Wat mij betreft evacueren we Harskamp dan als allerlaatst :zipper_mouth_face:

10 likes

Het duurde veel te lang voordat ik door had dat het hier om Prins Bernhard junior ging en niet PB senior. Vond het zo raar dat hij heel lang geleden naar die Nederlandse festival band luisterde. :joy:

9 likes

Ik heb wel moeite met dat allerlei journalisten dit soort sentimenten, echt in de interviews, ruimte geven. Powned nu even buiten beschouwing gelaten, die zijn zelf ook zo racistisch als het maar kan. Ik zie het al voor me dat er allerlei mensen nu ja-knikkend op de bank hebben gezeten. Moeten we dit soort mensen ook aanhoren? Wat mij betreft verspreiden we racistisch gedachtegoed niet verder.

11 likes