Nieuws, actualiteit en politiek #2 (Deel 1)

Ik denk niet dat wij daar iets over kunnen zeggen. Het zal compleet van zijn gezondheidssituatie, de familie en het onderzoek afhangen. Ik zou zeggen: probeer geduld te hebben en we gaan het zien, je hebt toch geen invloed op de situatie

3 likes

Ik denk het niet.
Ik moet steeds aan die arme dochter denken die waarschijnlijk in allerijl gisteravond van Ghana naar Nederland moest zien te komen. Wat een absolute hel moet zo’n reis zijn.

Hoop zo voor haar dat ze er inmiddels bij is

21 likes

Eigenlijk vind ik het meest heftige nog om te bedenken dat hijzelf en zijn familie, en andere mensen zoals een Astrid Holleeder en John van den Heuvel, al veel langer met dit soort scenario’s in hun achterhoofd leven. En dat ‘gewoon’ in Nederland. Vind dat echt onvoorstelbaar.

4 likes

Ik vind het ook zo ongepast dat al die instagram wannabe journalisten (zoals Yvonne) die foto ook gewoon doodleuk posten gisteren.
Je werkt niet bij de politie. Als je denkt dat dat hem is, schakel de politie is en houd je er verder buiten.

16 likes

Wat een idiote grap. Kreeg die foto ook doorgestuurd, meteen verwijderd. Snap sowieso heel dat verdachtejagen niet wat altijd gebeurt. Dat mensen dan namen en foto’s gaan delen terwijl ze helemaal niet weten of dat wel de persoon is die ze zoeken (en al weet je het wel 10000% zeker, deel dat met de politie en niet op social media). Zeker als je ziet wat er bijvoorbeeld op facebook wordt gezegd door mensen die ineens denken dat ze rechter zijn en het allemaal wel weten. Voor hetzelfde geld komt iemand de persoon die door social media als verdachte wordt neergezet tegen en gaat diegene voor eigen rechter spelen. Sowieso niet oke, ook niet als het wel de juiste verdachte is

Kreeg het trouwens ook nog doorgestuurd van een studiegenoot. Helemaal om te janken

6 likes

Ik moet ook steeds aan zijn familie denken. Zelf kiest hij natuurlijk deels voor zijn carrière en de risico’s die ermee gepaard gaan (wat uiteraard niet betekent dat deze aanslag niet honderden stappen te ver gaat), maar als familie lijkt het me zo moeilijk dat iemand die je graag ziet onder voortdurende dreiging en gevaar moet leven. Die wil je toch beschermen maar dat kan niet.
Echt een nachtmerrie die waarheid wordt.

1 like

Ik ook! Ik heb van dichtbij het mee gemaakt hoe mijn moeder een paar keer vanuit hier met paniek naar het buitenland moest om hopelijk nog afscheid te kunnen nemen of voor het plotseling overlijden van haar broers en zussen.

Dus ik zit echt zo te hopen dat ze makkelijk hier heen kan komen + er snel is om bij haar familie te kunnen zijn

3 likes

Ik zou ook niets gezegd hebben denk ik.

10k vind ik trouwens ook niet een bedrag waar ik een dergelijk risico voor zou gaan lopen. Zeker niet gezien wat zo’n transport oplevert.

Ja maar denk ook veel mensen onder druk/ schulden
Dat zie je ook met veel invallen op wietplantages, diegene die hun ruimte daar voor verlenen staan vaak onder druk hebben al mega schulden, ik denk dat veel mensen niet zomaar een wietplantage doen.

1 like

Nee klopt, maar deze persoon kent natuurlijk wel veel kopers en verkopers van wapens. Dat deze persoon tussenpersoon is ‘verdient’ relatief weinig idd. Het transport zelf is veel en veel meer waard.

Maargoed volgens mij zijn deze persoon en de partner weer aan het daten dus wie weet wat voor info ik weer ga horen

1 like

De nieuwe look van Baudet

“Jullie enige bondgenoot”?? Hallo de boeren hebben nu Caroline

21 likes

Die man is toch gewoon een satirisch typetje… dat kan toch niet anders

17 likes

Haha ja maar echt. Een soort Stefano Keizers of Jiskefet. Hij blijft verbazen

10 likes

11 likes

Betty is terug jongens!

6 likes

Kijkt er nog iemand RTL boulevard? Zo heftig, het zal je collega maar zijn :disappointed_relieved:

5 likes

Ja ben ook aan het kijken. Echt heftig

1 like

Ook zo lief/bijzonder, maar ook logisch, dat collega’s van Peter R de Vries buiten zijn opgevangen door verschillende buurtbewoners. Dat doet dan wel weer goed om te horen.

5 likes

Ik vind het best wel moeilijk om ernaar te kijken. Voel me een beetje een indringer bij hun schrik en verdriet.

5 likes

Ja dit moment nu ook met Albert Verlinde :disappointed_relieved:

1 like