Nieuws, actualiteit en politiek #2 (Deel 1)

:candle:

2 likes

Ja ik erger me echt kapot aan Danny.

2 likes

Ik wil echt weten wat Frits nu denkt.

1 like

Sorry maar wtf praat Hiddema. Misschien je beste vriend Baudet even aan z’n kraag trekken over die verdachtmakingen van journalisten steeds, voordat je met je vinger gaat wijzen. M.i. is hij de laatste die geloofwaardig is om over de dreiging te spreken waar journalisten mee geconfronteerd worden.

13 likes

Wist ik niet! Ze spreken nog niet over dat het de dader is toch?

3 likes

Ze zeiden wel dat ze degene van het signalement van de groene jas hebben opgepakt. En vanuit daar gingen ze verder kijken nu.

1 like

Hoe wordt eigenlijk vastgesteld dat een persco meer dienst doet dan een persbericht? Deze persco was zo kort en gaf -hoewel begrijpelijk- zo weinig info, dat een persbericht toch efficiënter zou zijn geweest? Of een persco in de ochtend.

Bizar ook het verschil met de Oranje zomer en Humberto net. Oranje zomer had geen band en publiek zitten en het was uiteindelijk maar 15 minuten zonder ook maar iets over voetbal te zeggen en ze zaten daar onwijs aangeslagen.

(Ieder natuurlijk zijn eigen manier hoe ze het kunnen oppakken/ doorgaan met een uitzending)

4 likes

Kan minder makkelijk vervalst of verdraaid worden misschien? Dan weet je zeker dat het echt door bv Femke Halsema is gezegd en niet door een random journalist die uit z’n nek kletst

1 like

In totaal 3 verdachten aangehouden inmiddels. Onder wie de vermoedelijke schutter.

@Dombo dat klinkt wel logisch inderdaad.

1 like

ik denk eigenlijk ook dat ze zo’n beslissing maken om de ernst van deze situatie aan te geven.

2 likes

Volgens mij heb ik geleerd op mijn studie dat ze dat doen wanneer het (inter)nationaal veel aandacht krijgt, hoe uniek de situatie is, of er veel fake news is, of het met een bekend iemand is. Maar pin me er niet op vast.

1 like

Wtf Betty staat er nog :joy:

6 likes

En weer mag Betty het nieuws verslaan terwijl er niks gebeurt en er voorlopig alleen onderzoek is.

Betty, ga naar huis :joy:

edit: blijkbaar heeft die Joran van Natalee Holloway ooit een glas in het gezicht van Peter gegooid? Wow, wat een lef voor zo’n kutventje. Op TV nog wel.

4 likes

Die arme meid heeft straks echt zere voeten wss.

1 like

Hopelijk zit er een fastfood restaurant vlakbij waar ze kan plassen en misschien ook wat eten. Pray for Betty!

11 likes

Hopelijk gooien ze der friet niet weg!

2 likes

En daarna lekker op haar fietsje naar huis

2 likes

Ze doet alleen d’r werk mensen :grimacing:

1 like

Haha heb je dat moment nog nooit gezien van Joran en Peter r de vries? Of ben ik stokoud. Wat een pisventje.

5 likes