Nieuws, actualiteit en politiek #2 (Deel 1)

Ja dat snap ik wel, maar vind het een beetje onsmakelijk om dat uit te zenden wanneer iemand voor zover wij weten voor zijn leven aan het vechten is.

Hou eens op met dit soort idiote plaatsjes. Je maakt jezelf alleen maar belachelijk.

33 likes

Letterlijk jij begint me 3 posts aan te vallen uit het niets en dan moet ik me ergens anders op focussen en niet meer reageren okkkkk :+1:

6 likes

Ja dit is inderdaad wel een uitspraak niveau Cartman dat mensen in de brugklas leuk vonden.

Wat ontzettend fijn dat je zo’n seksistische en Petty gifje nodig hebt op het moment van een aanslag om toch nog even het laatste woord te hebben.

8 likes

Maar waarom blijf je dr maar op reageren
 zelfs helemaal een gifje zoeken.

3 likes

Kunnen we aub alleen geverifieerde berichten delen en niet alleen speculaties?

2 likes

Doe eens niet.

Ik ga het bericht trouwens even weghalen want het is nog niet zeker wie het is en er staat een adres in. Sorry

fucking ziek gewoon, ik zag ook al meerdere tweets van mensen die bij verschillende ziekenhuizen werken en het bevestigen? echt pleur gewoon op joh

1 like

Ja helemaal eens

1 like

Zullen we geen Twitter zijn en dingen die niet bevestigd zijn de wereld in spreken.

15 likes

Dat is sws bullshit want dat mogen ze helemaal niet.

Hoe bedoel je beroepsgeheim

@DonnieDarko betekent niet dat ze dat niet doen

1 like

Wil niet zeggen dat ze het dan ook maar niet doen


Wat een vreselijk nieuws allemaal. hoop dat hij het redt, maar gezien de verwondingen en schot door het hoofd lijkt de kans niet groot. :cry:

1 like

Helaas geen bullshit, gebeurt echt heel vaak. Toen Samantha de Jong in het ziekenhuis lag, hebben ook allemaal werknemers van het ziekenhuis in haar dossier gekeken en dingen verspreid. Blijkbaar heerst bij een deel de mening dat je alles maar mag delen als het om een BN’er gaat. Heel ziek.

1 like

Kan me niet voorstellen dat je dat als zorgmedewerkers deelt. Vaak zijn het gewoon fakers. Als een BN bij mij op de SEH ligt zegt niemand er wat over, want mag niet.

6 likes

Waarom gaat iedereen naar die straat toe? Wat wil je zien ook rot op joh. Hij is allang weg daar

12 likes

Dat dus idd

Gebeurt echt wel hoor. Niet dat mensen dat direct tweeten, maar zeker wel via via helaas.