Nieuwe producten in de supermarkt #4

Deze bestaan al eventjes maar zijn inderdaad zooo lekker

De decorontwerper van Friends
abd3b693a1d79eddcd80bd103ce7671b

24 likes

Vind de AH designs sowieso niet om aan te zien. Gwoon is nog beter, en dat zegt wat.

3 likes

Heeft iemand de nieuwe Oreo Cereals al in de winkel gespot? En misschien zelfs al geprobeerd?

deze zijn inderdaad 10/10 en gaan mij de komende tien jaar aan menstruaties doorhelpen denk ik

Nog gevonden? :blush:

Ah ja volgens mij zijn hierdoor de choc chip met hazelnoot eruit gegaan ): die vond ik altijd lekker

Boodschappen doen is er gisteren niet van gekomen, ik ga vanavond kijken!

2 likes

Lief! :blush:
Jumbo hier wilde het niet bestellen :frowning:

Ik wil je ook best een paar potten opsturen hoor haha

1 like

Liggen ze bij jou wel in de winkel dan? :blush: zu wel heel lief zijn!

Telt dit als nieuw product? Ik vind van wel want het is een nieuwe actie haha
Wat een aanfluiting deze kraskaarten

Gaat me alleen maar geld kosten als ik deze kaartjes wil inleveren :joy:

Edit: ga wel de gratis gingerbeer halen. Mijn vriend vindt dat wel lekker.

6 likes

Ja een van de jumbo’s in mijn stad verkoopt ze! Ik kan aanstaande zaterdag wel gaan als je wil. Er zijn altijd 2-4 op voorraad als ik er ben. Ik zou zelfs maandag kunnen gaan nu ik erover nadenk, tot nu toe ben ik dan nog vrij

1 like

Zou je er 1 voor me mee willen nemen? :innocent: Super lief! Maar vooral wanneer het jou uitkomt hoor! Uiteraard betaal ik dan ook de verzendkosten :see_no_evil:

Oh eentje heb ik nog wel gewoon staan! Die kan ik maandag wel gewoon sturen. Zal wel eerst even checken hoe de datum is zodat ik je niet eentje stuur die over datum is haha

Super fijn! :blush: Klopt het dat ik je geen persoonlijk bericht kan sturen?

1 like

Ik heb ze in B en W niet gezien helaas

1 like

Jammer :frowning: maar wel bedankt voor het kijken! Kennelijk in deze regio niet zo geliefd… in H wel ooit gehad…

1 like

Ja wat dat betreft ik vind de service van de Jumbo (tenminste hier) in vgl met de AH niet best😅

Haha dat zou wel een mooie zijn :see_no_evil:

1 like

Oh jongens, dìt is chill. Nieuw voor mij, maar bestaat wellicht al langer. De mix is heerlijk en niet te zout. En waar ik een zak borrelnoten altijd in 2 avonden opeet, neem ik met zo’n emmer veel kleinere porties haha, misschien omdat onbewust weet dat ik m niet in 1x kan bingen :joy:

1 like