Oh dat zou kunnen. Misschien dat ie al lang in de koeling lag en daardoor uitgedroogd was. Wel echt zonde natuurlijk.
Niet bijzonder, niet vies maar ook niet mega veel smaak of zo. Zou het niet nog een keer kopen omdat ze best prijzig zijn.
Ook echt in blik? Foto van verpakking?
Anders volgende x dat je in de stad bent halen! Er zit een Coop vlak naast het marktplein, wil wel even kijken of ik ze daar zie van de week.
Ja ik realiseerde me ook dat er natuurlijk eentje op de nieuwe binnenweg zit! Maar goeie, ik wist ook even niet dat er daar eentje zat.
Heeft iemand aanraders voor lekkere dingen op de app/bezorgdienst Picnic? Net mijn eerste bestelling geplaatst.
Ze smaken naar gewone M&M’s peanut, maar dan met een pittig nasmaakje. Huh?
In ieder geval niet het eigen merk gebak (roze drol als logo ). Alles is droog, zelfs hun slagroom is poederig. Ik had een keer geklaagd, kreeg ik gratis gebak als verontschuldiging
Wat had je dan verwacht? Jalapeno is een peper.
Nou… heel veel daarvan is hier in dit topic wel bekend
Ik zie idd weinig wat ik nog niet ken.
Nieuwe member en gelijk een IG promoten. 1+1…
We hebben onze eigen snack insta meester
Haha, is niet mijn instagram hoor! Lees hier nu een paar dagen mee, dus zal jullie posts over die producten wel gemist hebben
Meer jalapeñosmaak, in plaats van alleen een beetje pittig.
Ben ik de enige die jalapeños echt een smaak vind hebben, in plaats van standaard pittig?
Ik ben het wel met je eens hoor, maar ik heb wel een associatie met jalapenos op zuur dus misschien heb ik ook die smaak meer in gedachten dan echt verse jalapenos
Ook verse jalapeños vind ik niet standaard pittig eigenlijk. Maar goed, jalapeños zijn leven en gaan bij mij echt op alles.
Ik vond de M&M’s daarom misschien ook echt heel teleurstellend. Geef mij gewoon jalapeñosmaak in plaats van lafjes een beetje tinteling op mijn tong. Hadden ze het net zo goed Spaanse peper of cayenne kunnen noemen.