Vandaag de mona gebakjes ook gezien… Maar ze zagen er niet zo lekker uit dus niet meegenomen…
Ik heb die wel eens gehad van triptree, zo lekker. De aardbei champagne van triptree is ook mega lekker
Edit: grapje ik heb wel eens zelf gemaakte aardbei vanille jam van m’n schoonmoeder, echt de lekkerste jam die ik ooit gehad heb. Samen met de aardbei champagne van triptree
Ja dit! Van de ene kant heel fijn dat je er 3 krijgt voor maar 1 euro, maar van de andere kant doei summerbody 2019😅
Zijn ze veganistisch of vegetarisch?
Thanks Dan weet ik dat ik dit niet als tip hoef door te sturen naar mijn vegan vriendjes. Ik volg ook speciaal wateetjedanwel op Insta zodat ik hun kan vertellen wat nieuw is in de supermarkt voor veganisten.
ik wil dit eeeecht
https://www.jumbo.com/de-blije-boterham-verrassende-vanille-pasta-300g/204228POT/
Niet heel nieuw, maar twijfelde lang om hem te proberen…
Valt toch tegen… Beetje chemisch en beethe suikerige structuur ipv lekker romig
Ik kan het niet vergelijken met een echte moot zalm, dus lastig om daar wat over te zeggen.
De smaak vond ik een beetje laf, niet erg vissig, en de structuur ietwat taai. Niet vies, maar ook niet zodanig lekker dat ik het vaker koop.
6/10
Deze eitjes van de Aldi zagen er zo schattig uit en klonk lekker met melkcreme… Maar de melkchocolade smaakt een beetje te puur of cacao achtig ofzo en de melkcreme proef je bijna niet… Eigen merk(paas) chocolade van de Aldi is veel lekkerder
Ik dacht even dat ik naar een lege bak zat te kijken hahaha
Vandaag deze gekocht, was in de aanbieding bij de AH. Ga 'm morgen proberen, review volgt
Vast niet nieuw maar de kaasstengels van de Lidl, versie Olijf smaakt precies naar die ultradunne crackers rozemarijn/zeezout van Wasa. Heerlijk.
Omg! Ik kan niet herleiden welke winkel dit is.
Dit heb ik vroeger zoveel gegeten. Nog verdrietig dat ze het niet meer verkochten.
Aardbei vanille jam was mijn leven.
Aldi, maar wel een weekaanbieding dus of het er nog is…
Volgens mij niet nieuw, maar ik vond hem écht niet lekker. Heel droog en de crème vond ik ook niet geslaagd… Had me er zo op verheugd
Bedankt voor de waarschuwing
Ik heb deze een tijd terug gehad en vond hem wel lekker, maar misschien heb ik gewoon slechte smaakpapillen
Er zat wel een 35% sticker op, zou dat wat uit hebben gemaakt? Ik weet het niet haha, maar de volgende keer laat ik hem links liggen. Fijn dat jij hem wel lekker vond haha