National Glamour Day

De winkelprijs zonder korting fluctueert, afhankelijk van de korting wordt de winkelprijsverkoopprijs aangepast. Mediamarkt taferelen.

Ik heb het overigens zelf in de gaten gehouden bij Ici en Douglas want ik zat te azen op een bepaald geurtje :sweat_smile: andere parfumerieƫn heb ik niet in de gaten gehouden en ik koop parfum niet fysiek.

Ik werk er zelf dus weet hoe het er aan toe gaat :wink:
Kan alleen nogmaals zeggen dat er geen media markt taferelen zijn.
Wel kan de prijs veranderen bv begin van het jaar vaak doordat alles omhoog gaat
Maar nogmaals er zijn nu zoveel kortingsacties steeds, dat het simpelweg niet eens te doen zou zijn de prijs Ć¼berhaupt steeds te veranderen :wink:
Hoe dat is gegaan met die ene specifieke geur van jou durf ik oprecht niet te zeggen.
Maar nogmaals normaal is dit nooit zo en ik kan het weten, want ik ben 1 van de gene die dus alle prijsjes moet veranderen als er prijzen veranderen :wink:

Ik heb in meerdere parfumerieƫn gewerkt en er wordt wel degelijk soms met de prijs gestunt. Dat is overigens meestal in de online webshops, niet zo snel in de winkel. Want dat is inderdaad niet te doen met alle prijzen die constant handmatig veranderd zouden moeten worden.

Maar zeggen dat het nooit gebeurd is simpelweg niet waar, want het gebeurd wel degelijk. Soms omdat er al een verkeerde prijs opstond, de markt verandert of omdat ze een hogere marge willen binnenhalen.

Het enige wat je kan doen is goed opletten en het gewenste product een tijdje in de gaten houden. Of gewoon ergens anders kopen. Zo koop ik niet meer bij Douglas, maar wel bij Ici want die is simpelweg vaak goedkoper. En vroeger kocht ik vaak bij Sephora want die hadden echt mega veel kortingsacties. Ik mis die zaak echt, haha!

1 like

Dat je er hebt gewerkt zegt niet dat het er dan nu zo aan toe zou gaan :wink:
Probeer alleen duidelijk te maken dat wat er beweerd wordt over ā€˜media markt taferelen ā€˜ niet correct is.
Maar goed, ik hou er over op nu want ik heb me punt nu wel gemaakt hopelijk ; )

Het gebeurd nog steeds, ik snap niet waarom je dat zo ontkent. Mijn werkervaring bij parfumerieƫn is overigens redelijk recent en jouw ervaring is niet die van iedereen :wink:

ā€˜Media markt taferelenā€™ zie je in elke winkel terug in meer of mindere mate, dat is simpelweg marketing. Dat hoef je niet eens te ontkennen of te doen alsof het niet gebeurd, het is een feit.

En je punt is duidelijk, maar simpelweg niet waar. Vandaar mijn reactie.

2 likes

Zoveel knipogen

38 likes

Ik heb dezelfde ervaring als jij! Werk al een paar in ecommerce, eerst voor een drogist nu een parfumerie. Spelen met de prijzen zou echt een gigantische karwei zijn.

En aan de andere kant van het verhaal: door het beautybloggen noteer ik vaak prijzen en ik zie, buiten de gewone stijging, geen rare activiteiten bij shops haha.

1 like

Hahaha sorry zie het nu.
Was iets te enthousiast blijkbaar

1 like

Wat denken jullie; zal Zalando ook meegaan met de kortingen?

:raised_hands:t3:

Is al bekend allemaal!

1 like

Ja I know, geen Zalando haha, maar ik hoop dat ze een eigen sale gaan houden. :sweat_smile:

Is het al iemand gelukt om bij Dr Martens te bestellen? De code deed het niet bij mijā€¦

Guyssssss, 26 september is 't weer zover!!!
Hebben jullie al een lijstje? Ik moet als een gek kleding inslaan, want ik neem me echt iedere week voor om dat te doen, maar heb er nooit de energie voor.

3 likes

Oooh goed dat je dit zegt! Of nouja niet want dit gaat geld kosten :biggrin:
Ik wil kijken of er ergens docs met korting zijn. Verder een trui, misschien nog een vest, en hopelijk wat haarproducten

1 like

Weet iemand of H&M wel meedoet dit jaar? De ene site zegt van wel en de ander van niet.

Op de glamour website staat van wel! Neem aan dat zij de juiste informatie hebben.

1 like

Ja ze doen mee. Als je Plus Member bij ze bent (dat je een bepaald aantal punten heb gehaald als klant zijnde) dan gaat het ook een dag eerder in. Ik had gevraagd aan de klantenservice hoe en wat. De winkelwagen is al gevuld haha. Hoewel vast, net als alle andere keren, de helft ineens uitverkocht is in mn maat als ik daadwerkelijk mag bestellen.

2 likes

Oh goed dat je het zegt! Ik ben wel Plus member dus ik hoop inderdaad hetzelfde, niet dat dadelijk mijn winkelmand ineens weer helemaal leeg is.

Ja ik zie nu dat het via een voucher te activeren valt. Gaat om middernacht in wat ik begreep dus 25e 00.00u. Ik blijf er voor op. Wat triest dat 20% korting dit met me doet :woman_facepalming:

2 likes

Zo jammer dat Other Stories niet mee doet dit jaar :sob: