National Glamour Day

Ik zou alles terugsturen en met Glamour Day weer opnieuw bestellen met korting. Wel nadat je alles hebt gepast om te zien of het goed staat natuurlijk. Scheelt misschien in je bestelling.

1 like

Op de site staat dit:
Stay tuned! De National Glamour Day kortingscodes , waarmee je bij meer dan 30 topmerken 20% korting krijgt, worden een dezer dagen gedeeld.

Dus ik denk dat ze online worden gedeeld. :smile:

1 like

Een aantal winkels die zijn al begonnen met de korting, Vanilia en H&M van wat ik weet.

1 like

Laf glamour day, maar deze tekstā€¦ hoezo pretenderen dat het milieubewust is. #bewustebuys
afbeelding

7 likes

En al die haakjes!! Gofferdomme wat slecht geschreven.

4 likes

Ik vind het echt bizar dat ze deze beslissing hebben genomen. Ik snap dat de verleiding er is maar laat voor 20% korting je bestelling lekker zitten. Er zijn mensen die je pakketje moeten inpakken, sorteren, bezorgenā€¦ :worried:

Deze beslissing maakt me oprecht een beetje ā€˜verdrietigā€™ of ā€˜wanhopigā€™, want dit is echt 1000% niet het moment om voor een beetje korting impulsaankopen te doen met NGD korting.

#bewustebuys ook echt :roll_eyes: :nauseated_face:

#CancelNGD

9 likes

Ik denk dat zoā€™n bedrijf liever wĆ©l iets van inkomsten heeft eigenlijk.

Natuurlijk heeft de webshop liever inkomsten, maar de mensen die het inpakken, sorteren en bezorgen dan? Hun gezondheid is niet belangrijk?

1 like

Zolang ze goede maatregelen treffen en er veilig mee omgaan zou ik dat liever doen dan dat ik zonder baan zit.

4 likes

Bedoel je die ā€˜ member dealsā€™ etc? Of heb je een code bedoel je?
Want ik werk er en ons hebben ze nog niks verteld over een glamour gerelateerde korting die op dit moment al looptšŸ¤·šŸ»ā€ā™€ļø

Ja ik bedoel dus eigenlijk die member deals, maar die zijn geloof ik alleen dit weekend? Ging er automatisch vanuit dat het glamour day korting was. Maar denk dat ze dit weekend ook hebben gedaan omdat er misschien toch mensen zouden denken dat het door zou gaan. Vanilia doet bijv. nu ook vandaag t/m volgend weekend, dus dan hebben ze de oude en nieuwe datum van Glamour Day.

1 like

De mensen die dat werk doen zijn vaak uutzendkrachten met 0 uren contracten. Ik denk dat ze blij zijn dat ze ā€˜mogenā€™ werkenā€¦ de balans is moeilijk te bepalen.

Als ik het magazijn van de webshop waar ik voor werkte als voorbeeld neem is er daar in ieder geval wel de ruimte om te werken zonder risicoā€™s te lopen.

Maar het lijkt mij inderdaad ook enorm kut dat de helft van het land thuis bananenbrood zit te bakken en plantenhangers zit te breien aan een quasi volwaardig loon terwijl jij net overrompeld wordt met bestellingen haha.

1 like

Tip: Vila heeft al 30% korting op alles met VL30SPRING

Jammer dat douglas geen code heeft :confused:

Wat staat er op jullie lijstje voor zaterdag?

Douglas kennende hebben die vast wel weer 20 of 25% korting op alles. Die zijn echt flink van de kortingacties geworden trouwens. Kan me herinneren dat dat jaren terug vrijwel nooit was.

Ja klopt zie nu wel om de maand een 20% korting op alles actie voorbij komen. Dus ik hoop dat ze idd met een eigen actie komen!

Douglas heeft altijd ā€˜kortingā€™ (Ici ook) maar dat is geen korting.

Ze gooien de prijs omhoog en dan gaat er korting overheen en dat is eigenlijk de gewone verkoop prijs.

Stel een geurtje kost normaal 75 euro, dan gooien ze prijs naar 100 en zeggen ze dat er 25% korting is, dus nu 75 euro.

Fake fake.

Ik zal voor geurtjes e.d. gewoon kijken buiten die parfumeries.

Hahaha wil hier toch even duidelijkheid in geven. Werk nl zelf in de parfumerie
Dat de prijzen omhoog gegooid worden is niet waar. Dat kan niet eens wat dat zou inhouden dat wij dus alle prijzen steeds moeten veranderen (want dat moeten wij zelf doen).
Is niet te doen ; )
Wel is het zo dat er bij sommige producten een standaard 10% korting geld en dat is bij allebei de grote parfumerieƫn
Mensen denken dus heel snel dat van de lage prijs nog eens 20 of 25 % korting vanaf gaat.
Dit is dus niet waar. Dit gaat van de prijs zonder 10% korting af want anders zou het 30 of 35 % korting zijnšŸ˜‰
Hoop dat ik wat duidelijkheid heb gegeven

4 likes