Laat zien
Levi’s.
Zijn er nog codes die vandaag nog werken?
Dat klinkt als mijn voeten haha. Maar ik heb 41 en 41.5, dus ik draag van docs meestal 42. Moet wel zeggen dat ik wat losser fijner vind. 1460 Pascal en Pascal zijn tegenwoordig btw zelfde.
Ik heb zojuist Asos geprobeerd en die lijkt te werken. Nog niet afgerekend trouwens.
Hm oké, ik dacht dat dat misschien nog wat verschil zou maken maar niet dus! De 1460 Pascals voelen wat gladder aan.
Als @suus zegt dat ze nog een stuk uitlopen, hou ik de 38 denk ik maar. Kun je ze dan ook met dikkere sokken aan (Suus)? Want momenteel zitten dan de Docs in maat 39 lekkerder, ik heb beide maten getest met skisokken.
Schoenen worden nooit langer in de lengte. Het leer wordt alleen soepeler waardoor ze beter gaan zitten.
Klopt, maar bij de grotere maat heb ik dat mijn hak bij het lopen steeds omhoog schuift en dat ik aardig wat ruimte aan de zijkanten en op de wreef heb. In 38 voelen mijn tenen wat “opgesloten” ofzo, maar ze komen niet tegen de schoen aan maar wel een stuk steviger.
Ik kan wel zeggen dat dit de eerste schoenen zijn waar ik echt bij struggle, normaal heb ik echt altijd 39 en anders zijn ze overduidelijk te klein en weet ik gewoon zeker wanneer iets goed is.
Vroeger wel Tussen 1460 en 1460 Pascal zit overigens wel verschil (Pascal is smaller en vaak ook soepeler leer). Al moet ik zeggen dat ik ze niet heel smal vind ofzo. En dat terwijl ik vrij brede voorvoeten (bij je tenen) heb (en smalle hakken, dus heel handig ) Bij mij lopen ze nooit megaveel uit. Weet niet welke je hebt, maar vegans schijnen niet uit te lopen en bij glitter vind ik het ook verdraaid lang duren.
Totnutoe heb ik alleen moeite met de glitter en met de Bentley II heart qua inlopen (en de Bentleys heb ik al heel wat kilometers aan gehad ) , verder zat alles met twee weken wel goed. Oke, en het lila paar dat ik al een jaar heb staan en wat een beetje een miskoop was Maar mijn Pascals had ik het snelste ingelopen. Moet wel zeggen dat ik vijf dagen in de week ruim boven de 10.000 stappen kom, dus loop ze wat dat betreft vrij snel in.
Wehkamp heeft nog korting
Ik heb gewone zwarte, waarvan 38 “Pascal” is en “1460 Pascal” dus 39. In 38 ben ik me wel teveel van mijn tenen bewust (dat opgesloten gevoel) maar dat kan ook komen doordat ik er juist teveel op focus.
Ik had dit ook bij mijn 1460’s, maar nu merk ik er niks meer van! Was ervan overtuigd dat ik ze te klein had gekocht, terwijl iedereen juist zei dat ze redelijk groot zouden vallen. En een maat groter was weer te groot zoals jij dus ook hebt.
Wat een beauties!
Ik heb alles in de winkel gekocht op een blazer na. Wil je anders aanfoto’s? Dan stuur ik je die
Dit is de blazer:
Ben weer lekker beinvloed door een forummer
Heeel mooi
Wanneer is het weer zover? Eind september?
Meestal wel, het is altijd begin april en eind september. Als je graag hysterisch geld uit wil geven, ga je gang. Ik geef het liefst zo min mogelijk geld uit aan dingen die ik niet nodig heb, want ik heb niets echt nodig, en dan slaag je beter in de zomer of kerstsale. Ik vind 20% korting altijd net niets.
Ik bemoei me er even onnodig mee maar ik vraag me oprecht af wat je met deze reactie in dit topic teweeg wilt brengen haha