National Glamour Day

nee is niet geldig op andere kortingsacties helaas

HĆØ shit! Thnx!

Dit had ik ook, maar kreeg na een half uur toch een mail met de orderbevestiging

Is er een Rotterdammer die me kan vertellen of het hysterisch druk is in de binnenstad? :grimacing: Ik wil er zo even heen, maar niet zoā€™n zin in mega drukte.

Ik was er van 10.30-14.15 en aan het einde was het bessstttt wel druk :sweat:

Is bij jullie de H&M favorietenlijst ook leeg sinds vandaag?

Staat er bij mij nog in! Kan het zijn dat je bent uitgelogd?

Ik zie wel mā€™n puntenaantal en mā€™n bestellingenā€¦ Dus ik lijk gewoon ingelogd.

Wil je delen welke broeken? Ik ga er zometeen thuis een bestellen van Scotch & Soda maar heb nog veel meer inspiratie nodig

Leviā€™s! Ik heb zon moeite met broeken en deze van de pluscollectie zitten me als gegoten!

1 like

Ik denk dat de doos dan stuk gegaan is bij transport naar hen toe. Ik weet dat je bij Zalando dan serieus 10 e korting krijg, bij Asos geen idee overigens. (:joy:). Zijn mensen die ze daarom terug sturen.

H&M doet het bij mij nog steeds niet :confused:

Ben toch maar naar de Oosterhof geweest, dat was prima te doen!

1 like

Gelukkig kwam ik dit topic tegen. Volgens mij heb ik onder een steen geleefd. Meteen voor mijzelf een nieuwe trenchcoat en een jurkje gekocht. En voor mā€™n zoontje ook een trenchcoat. Ik ben benieuwd hoe het bij hem zal staan.

Ja. Hysterisch druk.

1 like

02

Deze besteld met korting :smiley: Mijn eerste lage modellen.

15 likes

Om 23.57 omdat ik besluiteloos ben.

13 likes

ik ben echt los gegaan bij de h&m :joy:

2 likes

Mooi! Waar is deze van?

Pfff, vanavond had ik even wat meer tijd om beide maten van de Docs beter te passen. Maat 39 zit bij de tenen goed en bij de hak te ruim, maat 38 zit aan de krappe kant bij de tenen (meer aan de rechtervoet). In de tong van 38 staat trouwens ā€œPascalā€ en in 39 ā€œ1460 Pascal.ā€

Misschien dat ik dan alsnog de 39 moet houden en dan met zooltjes ofzo. Ik ben er nog niet helemaal over uit. :joy: Maar ik vind ze wel al erg leuk.