Nee, in de liveblog las ik dat de marechaussee werd geprezen dat ze die man toen überhaupt hebben aangesproken want daardoor hadden ze al gegevens van hem in het dossier. Dat maakte het nu gemakkelijker.
Hij liep toen langs, er was geen enkele reden om er vanuit te gaan dat hij het was.
Er zullen wel meer mensen daar voorbij zijn gekomen, je kan moeilijk iedereen maar als verdachte beschouwen.
Bij rtl boulevard hebben ze het er over, met Peter R de Vries. Hij moet gewoon bijna huilen
Ik vind Peter R ook echt een verschrikkelijk mannetje maar ik heb wel respect voor hoe hij deze zaak heeft gevolgd en ondersteund. Het doet hem ook echt Wat, nu net ook bij boulevard over dat Ajax-shirt, wel ontroerend.
Dat meisje uit Den Haag is in goede gezondheid gevonden!
Oh gelukkig! Is er meer bekend over waar ze was?
Staat nu alleen nog dat ze in Den Haag is gevonden en meegnomen is naar het politiebureau.
zo, wat een gekke gewaarwording moet dat voor hem zijn geweest ook. Niet te bevatten.
Ja echt he, hij was gewoon op zoek naar zijn vriend. Alleen maar verliezers hier.
Er zijn nu ook al tientallen tips binnengekomen over waar die zou verblijven. Vraag mij dan af of er wat nuttigs bijzit.
Ik las dat de politie zei niet verder in te gaan op de tips
Ik, als buitenstaander, vind het echt zo’n gekke gewaarwording dat er nu ineens een naam en gezicht bij de verdachte van de moord op Nicky hoort. Laat staan hoe dit voor zijn familie moet zijn.
Ja naar de perst toe over de inhoud ervan, ze zullen ze hoe dan ook moeten onderzoeken.
In rtl boulevard zeggen ze ook dat dat krantenartikel wat hier eerder is geplaatst over hem gaat.
Toch nog goed nieuws vandaag! Ben benieuwd naar het verhaal erachter.
Nav van de vragen over het publiceren van zijn voor en achternaam:
De politie heeft in deze zaak besloten de volledige naam van de verdachte vrij te geven. Hier is toestemming van de hoofdofficier van Justitie voor nodig. Die moet een afweging maken tussen de ernst van het delict en de privacy van de verdachte. NU.nl volgt in principe de ‘initialenregel’ (voornaam en eerste letter achternaam) als we schrijven over Nederlandse verdachten en daders. We kunnen echter besluiten de politie toch te volgen als het belang om ons publiek te informeren groot is en/of de verdachte internationaal wordt gezocht.
Hartverscheurend wel, zo’n geheimhouding moet ontzettend veel van je vragen.
Ik ook! Schijnt dat ze alleen op straat was toen ze gevonden werd.
hmmm.
gelukkig wel levend gevonden…
maakt me nu nog wel meer nieuwsgierig naar het verhaal erachter
Ik gok iets met een thuissituatie die niet optimaal is of iets in die richting? Aangezien de politie er ook zo snel vanuit ging dat er niks ernstigs was.