Mooiste momenten van 2021

  • Eindelijk weer ‘echt’ op vakantie geweest. Portugal in de zomer en Spanje in november nog. Heb echt zo hard en bewust ervan genoten :heart:

  • Vooral een jaar waarin ik mezelf ook veel beter weer heb leren kennen. Soms heel confronterend maar ook zeker heel waardevol. En ik heb vooral geleerd hoe dankbaar ik ben voor zoveel dingen in mijn leven en ik kan zoveel meer genieten nu van de kleine dingen :blush:

  • Een hobby opgepakt die ik al jaren heb laten liggen maar die in mijn hoofd bleef spoken. Die ook weer heel veel energie geeft!

  • Een hele fijne, langere date periode gehad met iemand. Die ook al is het op niets uit is gelopen, wel heel leuk en waardevol was in vergelijk met mijn vorige relatie. Ik kijk er echt super positief op terug en daar ben ik heel blij om!

16 likes
  • In de zomervakantie samen met mijn vriend en twee vrienden gekampeerd. Dat was echt top. Vooral de rit er naartoe: in twee auto’s midden in de nacht achter elkaar rijden met het idee een hele mooie tijd voor ons te hebben.

  • Paar maanden geleden, na een hele onzekere tijd, te horen gekregen dat de tumor van mijn broertje niet is uitgezaaid. :heart: Tumor is inmiddels verwijderd.

  • Na dit nieuws heeft mijn vriend mij twee dagen later ten huwelijk gevraagd. We zaten samen heel privé bij een kampvuur bij een hutje in het bos. Hij las de mooiste brief ooit voor.

  • Samen met mijn ouders en broertje naar een bruidszaak gegaan en mijn trouwjurk uitgekozen. Gewoon weer net als vroeger met het gezin op pad, dat was een mooi moment.

25 likes
  • in april een fulltime mastermodule begonnen naast mijn werk die in al heel lang wilde doen maar niet durfde omdat ik dacht dat ik daar nooit goed genoeg voor zou zijn. Ik heb daar zo op m’n plek gezeten dat ik besefte wat me echt gelukkig maakt op werk vlak. Afgerond met geweldige cijfers en volgende week begin ik met m’n nieuwe baan, op dat werkgebied.
  • vakantie op Madeira samen met mijn man en zoon. Voor dst ik moeder werd wel eens bang geweest dat het reizen, onze grootste passie echt anders zou worden. Maar niet bleek minder waar, 2 weken zo in een bubbel geleefd met elkaar en genoten.
  • dit jaar is een vriendschap heel veel hechter geworden en daar ben ik zo dankbaar voor
11 likes
  • Huis gekocht in mijn lievelingsstad
  • Afgestudeerd
  • Fulltime gaan ZZP-en
10 likes

Grote momenten:

  • Het nieuws dat mijn vader geen kanker had. Hij had ineens verontrustende klachten (heftig gewichtsverlies, geelzucht, pijn) en de dokters zagen het somber in waardoor we van het slechtste uitgingen, maar uiteindelijk bleken het “maar” galstenen te zijn. De dag dat we dat nieuws kregen was echt de beste dag ooit!
  • De dag dat we hoorden dat we waren ingeloot voor een nieuwbouwwoning. Die dag begon zwaar klote doordat we op Schiphol waren geweigerd op een vlucht naar Griekenland omdat we een bepaald corona formulier vergeten waren in te dienen. We baalden zoo ontzettend, maar hebben toen meteen een nieuwe vlucht geboekt (helaas wel 3 dagen later) en zijn die dag lekker op roadtrip gegaan naar Brabant (aspergeboer) en aardbeien drive through in Uden. Ik zat in de auto en toen kreeg ik ineens het bericht dat we waren ingeloot. Zo was een potentieel rampzalige dag toch onwijs leuk geworden.
  • Ik heb er een neefje en nichtje bijgekregen dit jaar
  • Mijn rijangst overwonnen. Ik kreeg begin dit jaar voor het eerst een auto en daarmee is het eindelijk gelukt om van die onzekerheid en spanning af te komen.

Ook leuk om te benoemen:

  • Het songfestival. Ik vond dat zo leuk om te kijken dit jaar, en ook meelezen op het forum en luister alle liedjes nog steeds met veel plezier!
  • Het F1 seizoen. Eigenlijk de eerste keer dat ik echt alles heb gevolgd en gekeken en ben echt obsessed! Vond het echt een ontzettend vet seizoen en een fijne afleiding ook van alle corona ellende.
  • Het winterwonderspektakel in het begin van het jaar! Omg het was zoo koud, maar iedereen was buiten en vrolijk. Ik heb er met volle teugen van genoten!
19 likes