Mommybloggerstopic #7

Als ze er zelf voor hebben betaald is het altijd wel duidelijk vind ik. Net als wil en tien die 1.000 keer moeten benoemen dat ze die bakfiets zelf hebben betaald.

4 likes

Ja, dat vind ik altijd zo irritant. Goh zo knap :clap: je hebt je eigen spullen gekocht. Net als alle normale mensen.

14 likes

Zijn er trouwens geen leuke, duurzame, consuminderen mommy vloggers, en dan niet heel erg geitenwollensok? Iemand tips ?

3 likes

Ik vind Esmee Noelle leuk!

Die vind ik dus echt van spon aan elkaar hangen. :joy:

5 likes

lifebyrosie! niet alleen mommy maar ook dagelijks leven etc. volg haar zelf echt al jaaaaren en vind haar zo leuk :slight_smile:

14 likes

Gewoon laten mengen met flexa verf, haha. Toevallig afgelopen week met flexa verf in kleuren van Vestingh gewerkt, haha.

3 likes

Zo inderdaad, die is wel een reclamebord geworden. Vind het wel jammer

1 like

Het is het wel echt zo waard! Ik heb laatst 2 muurtjes geverfd met verf van Vestingh en het was echt een rib uit mijn lijf maar het is echt zo prachtig! De kleuren zijn echt heel bijzonder, in ieder licht weer heel anders maar echt heel mooi #nospon #zelfbetaald

6 likes

Ja I know, ik zei alleen dat zij niet heeft gezegd dat het géén samenwerking is

1 like

Op de één of andere manier vind ik de spon bij Esmee Noëlle een stuk minder irritant dan bij andere influenzas.
Denk omdat ik haar gewoon meer relatable vind in hoe zij haar leven laat zien
 als zij zegt dat ze een kutdag heeft gehad dan is dat niet omdat ze op 1 dag naar de föhnbar en nagelsalon moest en haar huis vol stond met werklui :joy:

6 likes

Ja ze verwoordt het een beetje vaag; “voordat jullie denken, is dit een betaalde samenwerking? Nee het is niet betaald, we hebben het gekregen” (?) dus wat zegt ze dan eigenlijk? Een onbetaalde samenwerking? Of geen samenwerking want niet betaald

2 likes

Ja, lifebyrosie vind ik ook leuk om te volgen! En daarnaast Haremaristeit, ik heb haar hier nog niet voorbij zien komen, maar zij heeft ook een hele leuke blog. Ze is geen mommyblogger ofzo, maar schrijft wel over haar kinderen en doet veel met (kleurrijk) interieur.

1 like

Staat er een universele kleurcode op? anders kan dat niet altijd toch?
en dat effect wat hun overal in huis hebben, beetje betonlook ofzo met structuur, dat heb je dan ook niet?

L0

1 like

Ik volg Billie Rose niet, wat zijn al die ‘verborgen gebreken’ waardoor ze nu weer gaan verhuizen dan?

Tien op Instagram: Stel hieronder je vragen over zelfliefde.
Iedereen: 
 (oorverdovend stil)

Terecht. Ga toch heen met je wijsheden van lik-me-het-vestje, wannabe-goeroe.

10 likes

Maar wist jij dan niet dat tien een goeroe is op vele gebieden; zelfliefde, sex, meditatie, koken, kleding, dansen, opvoeding (van dieren en kinderen), zoals het een echte goeroe betaamt :rofl:

5 likes

Tuinaanleg

8 likes

Een grote ASMR creator (Gentlewhispering) liet gisteren in een video iets vallen over dat ze familie vlogs met haar dochter van Youtube afgehaald had omdat ze in de analytics kon zien naar welke delen van de video het meest/langst gekeken werd. Ze suggereerde dat er nogal oneerbare dingen af te leiden waren uit de statistieken van de video’s waar haar kleine kind in zat.

Je bent niet goed bij je hoofd als je als influencer je kinderen online zet, echt niet. (ja of eigenlijk vind ik dat je het sowieso niet moet doen maar ja daar zijn de meningen sterk over verdeeld)

30 likes