Lijkt me voor die kindjes ook wel minder leuk eigenlijk. Vakantievriendjes maken, naar de miniclub, kinderdisco etc. hoorde er voor mij vroeger ook echt wel een beetje bij op vakantie.
Ze zijn nog wel echt heel klein toch. Denk dat ze nu niets liever willen dan met hun ouders spelen maar als ze iets groter zou ik ook kiezen voor iets meer kinderanimatie
Ik was als kind niet geïnteresseerd in al de dingen die je opnoemt en had alsnog leuke vakanties! Beetje badmintonnen, lezen en puzzelen
Het ligt er ook maar net aan wat je gewend bent denk ik. Wij zaten vroegen altijd in een huisje (niet op een vakantiepark) dus deze dingen heb ik nooit meegemaakt, maar heb alsnog hele leuke vakanties gehad.
haha, dit klinkt voor mij als de horror. Ook toen ik nog een kind was. Al had ik een zwemparadijs waarschijnlijk nog wel leuk gevonden.
Mijn ouders zochten altijd van die campings uit die niemand anders vond omdat ze ver weg van alles lagen. In het beste geval lagen ze aan een (ijskoud) riviertje of meertje (kleine overdrijving). Als er al eens andere kinderen waren, dan keek ik altijd heel lelijk, zodat ze zeker geen vriendjes wilden worden:p.
Om je lichaam te ontgiften heeft moeder natuur een hele mooie oplossing bedacht, het heet een lever en iedereen heeft er één
Ik hoor het vaker van mensen die willen afvallen. Volgens mij had Jamie Li het ook over een appeldag (in de tijd dat de new physic deed).
Ja er zijn dus helaas nog steeds ‘voedingsdeskundigen’ die een appeldag verwerken in het dieet dat ze verkopen
Vind dit klinken als iets lang achterhaalds uit de jaren 70, zoals de sherrykuur…
huh maar ze heeft een appeldag en eet ook kip piri-piri en kwark met bessen? wat een raar iets weer
Jezus, alsof je organen vol vet en gif zitten en 3 appels dit oplossen?
En van iemand die in dat soort onzin gelooft zou ik zeker geen advies over wel/niet vaccineren aannemen.
maaruh dan zou dus een appeltaart ook tenminste iets van ontgiften doen? Ik snap dat het niet zo puur werkt als alleen maar appels eten maar ik verwacht toch een percentage. Ik ga gelijk testen
Wat een bijzondere kringen ook, als landelijker vaccinatie graad op 90% ligt en om haar heen maar 20%
Haha ja en dan daarna kiloknaller kip vol hormonen en antibiotica eten zeker
Ik doe het omdat het goed voor MIJ voelt, want IK vind het belangrijk dat we een hoge vaccinatiegraad hebben zodat IEDEREEN ervan kan profiteren dat Corona hopelijk de wereld uit is.
Wel geloven in een appeldag en niet een Corona vaccin. Zo benieuwd naar de data van een appeldag.
Hoe bedenken mensen het. Schuren je darmwand? Kan je niet beter een schuurspons eten dan.
Ze doet een vragenrondje , over van alles gaan, dus ook de data van een appeldag