Ja ik blijf erbij dat het ik het vrij belachelijk vind, pak ‘m beet een dakkapel aan de zijkant van je huis moet je een vergunning voor aanvragen, maar je tuin volledig dichtgooien met beton met alle gevolgen voor het milieu van ons allemaal van dien is volledig je eigen keuze zoals je ook verantwoordelijk bent voor het schoonhouden en sneeuwvrij maken van je stoep zou je m.i. ook verantwoordelijk moeten zijn voor het beperken van de schade die jouw tuin aanricht.
Ja ik zat gisteren ook te denken dat je voor alles een vergunning moet aanvragen en anders krijg je een boete en heel Holland in last omdat een mevrouw haar huis een andere kleur schilderde dan de buurt wilde, maar een betontuin is helemaal prima. Hoop echt dat er politieke partijen bezig zijn in de gemeentes, hier moet gewoon een boete voor komen.
Niet dat menig Nederlander hier iets mee doet
Mijn huis is zo opgeleverd zou zelf ook wel wat gras of groen willen maar ook geen zin in gedoe als ik het dadelijk in oude staat zou moeten terugbrengen eerlijk gezegd
In het kader van AM die werkelijk overal haar zwangerschap bij haalt… een nieuwe topper. Een lampje. OM BORSTVOEDINFMG BIJ TE GEVEN.
Helaas is dat ook niet meer verplicht sinds een jaar of 10.
Stom is dat! Misschien kun je wel aan je verhuurder vragen of de tuin ook weer zo moet worden opgeleverd? Anders zou het ook gewoon zonde van de moeite zijn.
Maar een tuin verbouwen is helaas ook gewoon duur! Mijn huis heeft ook een hele bestrate tuin en ik zou heel graag wat anders willen, maar het duurt nog wel een tijdje voordat ik dat echt groot kan aanpakken. Voor nu haal ik er af en toe wat tegels uit en zet ik daar weer een leuke plant.
Ja hebben we gevraagd en dat is dan volledig afhankelijk van de nieuwe huurders of die jouw tuin willen overnemen of graag een betonnen bak terug willen.
Denk dat ik maar wat klimmers tegen de schuur aan zet zodat het een wat groener effect geeft ofzo.
Whaha ik dacht eerst wat heeft die lamp met borstvoeding te maken. Gaat die lamp borstvoeding geven helemaal in de war gelijk.
Dit is wel super chill tbh . Wij hebben speciaal een zout lamp hiervoor gekocht haha. Een gewoon nachtlampje was veel te fel; dan was iedereen meteen wakker. Met dat zachtere licht kan je wel goed de aanhap van de baby checken (indien nodig) maar ben je niet meteen helemaal wakker
Hahah geloof ik wel hoor!
Vind het gewoon een kunst dat ze alles, inclusief alle spon, zelfs spon voor producten die in eerste instantie niks met babies te maken hebben, rondom die ongeborene kan laten draaien
Wat kut zeg, en al die tegels er zelf terug inleggen lijkt me nog veel kutter.
Ik bedacht me opeens hoe is t eigenlijk afgelopen met t plafond in jullie oude huis? Hebben jullie dat nog moeten herstellen of hebben ze dat zelf gedaan?
Ja dat hebben we toen nog helemaal moeten vervangen + schilderen
Noa had lekkerder kunnen zonnebaden als je gewoon normale tuin had tienvanwil!
Nou ik zal je even t hele verhaal vertellen want het was echt heel boeiend
Noa ging precies in de zon liggen op de tegels
En toen ging martine dat filmen maar toen ging noa toch bij haar in de schaduw liggen gnagnagna!!!
Zo’n tuin is toch hartstikke ellendig in de zomer? Snap er geen hol van.
Maar Martine had toch ook een stukje water achter haar tuin? Heeft ze dat nou dichtgemaakt! Of was dat in haar oude huis
Ja dat heeft ze dichtgemaakt!
Wat dom zeg, zo mooi juist.