Do it.
Ff serieus, mn broccoli water smaakt gewoon naar soort van heel waterige cup a soup. Probeer het eend zelf zou ik zeggen! Echt niet nasty hoor.
Oke oke dit is erg tegenstrijdig. Ik snap dat jullie zitten te kokhalzen nu
Ik eet nu soep van brocolli zelf (en andere groenten, kruiden en room) en niet enkel het kookvocht, voordat jullie denken dat ik een gek ben
Nou broccoli sowp is idd heel lekker, maar toch echt niet vergelijken met kookvocht
Hahaha ik dacht heyyy er is reuring bij de mommy’s maar kwam ik even van een koude kermis thuis toen het bleek te gaan over…. Broccoli water……. Wauw.
Tien vergelijkt uit de Jehovagemeenschap stappen met het coronabeleid
Liggen hier nou stukken frikandel tussen?
ik zie geen tegenstelling. Broccoliwatergate = reuring.
#broccoliwater zie ik nog wel in ons collectieve geheugen terechtkomen.
Ik zal eeuwig trots zijn dat ik de aanstichter ben van #broccoliwater
Vega worst smaakt toch vaak naar frikandel
De bratwursf van de vega slager ook niet? Ik ben zelf geen mega kenner van vleesvervangers maar heb wel van meerdere mensen gehoord dat ze die naar frikandel vonden smaken!
Maar… Waarom zou je dat doen? Is dat uit een soort overtuiging dat dat goed voor je is? Want ik denk dat groenten niet tot snot koken beter (en lekkerder) is dan ze onherkenbaar koken en het water drinken 🥲
En anders maak je er toch gewoon soep van…
Ik begrijp het niet. Maak anders een groene smoothie ofzo?
Door het gesprek hier was ik lichtelijk in de war toen ik vanmiddag een broccoli-gezichtsverzorgingslijn bij de HEMA zag. Ik heb denk ik een superfood trend gemist.
Bij deze meid kun je inmiddels alles verwachten. Volgens mij heeft ze alle extremiteiten al gebruikt om te proberen haar gelijk te halen. Ze projecteert echt alles op haarzelf.
Heb flashbacks naar de keer dat ik op de middelbare school op uitwisseling was naar Spanje en de ouders van mijn gastgezin doodleuk aardappels en sperziebonen in één pan kookten en vervolgens het kookvocht opdronken. Moet nog bijna kokhalzen als ik er weer aan denk.
Vegetarische slager saucijzenbroodje staat er nog niet tussen. Gaat dat proeven. Echt een geweldige namaak!
Haha nee niet naar frikandel indd, maar wel een goede nepperd! Sterkte
Snapt iemand wat er met Marlinschrijft gebeurd is? Ik zie allemaal berichtjes voorbij komen met dat ze mensen opgelicht heeft. Kan het account ook niet meer vinden.
Kwam hier naartoe met dezelfde vraag
Ik zag dat een ander instagramaccount er een heleboel stories over heeft geplaatst, maar zonder ondertiteling en ik lig al in bed dus kan het niet luisteren