Volgens mij worden witte mannen al meer dan genoeg vertegenwoordigd in het medialandschap haha
Volgens mij heb ik een andere vlog gezien dan iedereen hier, lol. Vond het redelijk 50/50 deze vlog? Ik denk dat Wouter deze vlog ook wat meer er in zit omdat Elise haar nek heeft verrekt?
10 februari is ze uitgerekend volgens mij. Ik dacht mij te herinneren dat ze op mān verjaardag uitgerekend is
Daar kan ik je geen ongelijk in geven maar ik had het expliciet over "mommy"vlogs.
Very cool
Nouja het lijkt me een vrij logisch gevolg als je zoekt op mommy-vlogs dat je dan content van vrouwen tegen komt? Moeders zijn meestal vrouw namelijk.
Wie zegt dat ik daar op zoek? Ik kijk al lang bijna geen vlogs meer. Alleen die van Elise blijf ik kijken omdat ze altijd samen is geweest met vita en nu vanwege de afwisseling met Wouter. Aangezien hier iedereen anti Wouter is en het daarom elke week over de Wouter show gaat, zei ik meteen al dat het vast in het opbiechttopic moest dat ik me niet aan hem erger. Ieder zān ding.
Er zijn hier meer die Nina en Co kijken toch? Heftig t laatste filmpje! Wel heel eerlijk.
Heel heftig maar mooie video!
Wat knap dat ze zo goed om zijn gegaan met die situatie en ze zo eerlijk met elkaar kunnen zijn.
Voor iedereen die benieuwd is naar de nieuwe tuin van tien, hij is bijna af!
Er komen nog wat boompjes in dat grind, daar achter komt een overkapping, en rechts achter het huis laten ze of het zand liggen (āibizasfeerā/megakattenbak) of kunstgras.
Verder hebben ze achter de schutting nog een ruime meter brede strook grond aan het water, maar daar doen ze voorlopig niks mee.
Het enige wat leuk is aan de tuin staat nu dus een schutting voor.
Het was heel duur en ze is er heel blij mee.
Tering wat een nachtmerrie
Een willekeurige begraafplaats ziet er nog sfeervoller uit.
Dit is nog erger dan ik in mijn hoofd had
Wat lelijk ook die strook tussen de schutting en het water. Daar past ook nooit een stoel of iets dat je even lekker aan het water kunt zitten
Omg wat triest, zelfs van een onderhoudsvrije tuin kun je echt wel meer maken.
Oh wat sfeerloos en wat irritant dat die twee tegelpaden niet āāuitgelijndāā zijn.
Snap wel waarom je het water wilt afschermen als je kleine kinderen hebt maar je had het zoveel mooier kunnen maken dan deze grijze treurnis.
Jemigā¦ Dat je houd van onderhoudsarm tjsah moet je vooral doen maar dit is lelijk. Doe dan gewoon een enorme lap kunstgras waar je geen omkijken naar heb maar waar je kids wel op kunnen spelen, en zet er een speelhuis op voor ze. Maar wat moet je in vredesnaam met zoān kale bak grind?
En die zandbak aan de slootkant: beetje respect voor het uitzicht van je buren, en pleur er gewoon wat struiken neer waar je niet naar hoeft te kijken.
Als je kinderen boos worden hebben ze wel gelijk iets om mee te gooien.
Jezus wat lelijk en sfeerloos. Een bak grind en wat tegels, man man. Kunnen haar kinderen ook lekker hun kop of knieƫn op open vallen. Oh wacht ze kunnen er niet in spelen want als het regent staat alles blank.