Alleen voor woonhuizen, maakt niet uit of je er gaat wonen of niet, nu altijd 2 procent. Maar dit is gewoon geen woonhuis. De woonboerderij wel en die wordt dan denk ik apart van de rest van het perceel getaxeerd. De rest is overduidelijk geen woonhuis. (Funda noemt alleen al natuurpark, groepsaccomodatie, evenementenzaal)
Oh zo! Ik snap hem haha. Hoe dan ook veel geld!
Dat je dit uberhaupt uit je strot krijgt
Ik word hier echt zo razend van en ook de mensen die het liken @Pininhetweb en @RMN. Hoe kan je denken dat het oké is om zoiets te zeggen en om zoiets te liken?
Een ZWAKTE om het “te gooien op” racisme?
Zeiken om het zeiken?!?!
Jezus Christus te paard, zeiken om het zeiken als het gaat om gemarginaliseerde groepen, onderdrukte mensen, ongelijkheid. Ga je schamen.
Dit is een grapje toch.
Jij vindt persoonlijk dat er geen racisme in voorkomt maar jij hebt volgens mij een behoorlijk bord voor je kop als het om racisme gaat, dus of jij het ziet of niet is geen realistisch beeld.
Dat jij er niets van racisme in ziet is niet hetzelfde als dat er geen racisme aan ten grondslag ligt.
Ik vind het ook een hele harde les en verbaas me er ook over hoe mijn brein me er continu van probeert te overtuigen dat het geen racisme is, maar het zit zo diep dat we het niet of nauwelijks door hebben.
Stel jezelf continu die vraag in je hoofd, dat is niet erg, maar ik zou zeggen: geef de ander het voordeel van de twijfel.
Edit: en ja het is zwaar en confronterend en ik heb daar ook niet telkens trek in als ik dit forum open en dan denk ik ook: here we go again, en zucht ik intern. Maar wat een fucking luxeprobleem is dát: ergens doorheen scrollen waar je geen zin in hebt, poeh poeh.
O nou in dat geval is het goed
Ik vind het een zwakte (fragiel bijna) om zo te gaan janken als je op iets aangesproken wordt wat je niet zint.
Ja precies dit. Het komt ook heus veel voor, dat weten we inmiddels toch allemaal. En ja we leren bij en over een jaar kijken we misschien anders naar onze reactie dan nu maar ik zal nooit kunnen zeggen wat @ewz hierboven zegt, dat ik iemand ergens op wil pakken omdat ze zwart is?
Zo ben ik gewoon niet?! En ik moet elke keer overal lezen dat ik wél zo ben maar geen mens is toch hetzelfde. Er wordt gewoon teveel gegeneraliseerd.
Ik wist trouwens eerst ook helemaal niet dat Marketingvrouw zwart is. Er zijn er hier een heleboel die dat zeggen maar daar wordt steeds aan voorbij gegaan.
Mascha is echt slim. Ze gaat 3 x een uurtje les geven op Insta voor 99 euro p.p. (Incl. BTW).? Moneyz
Begin hier maar eens mee dan.
Ben je serieus nu?
Het klinkt ook echt blond?
Open je ogen. Je kan het nog zo hard ontkennen maar als je er keer op keer gewezen wordt door verschillende mensen doe je echt iets fout.
Ik dacht dat mascha zo tegen coaches etc was? Gaat ze nu zelf die kant op Ze doet het tot nu toe wel nog voor schappelijke prijzen en voor haar zelf wel lekker kaching
Dit vind ik heel kwalijk en kortzichtig en mijn antwoord is: nee, absoluut niet.
Als iedereen nou eens als uitgangspunt zou nemen: “ik discrimineer elke dag”, en dán zou gaan onderzoeken wanneer dan… Zou zo veel meer opleveren dan alleen maar die verdedigende tendens van “mAaR iK bEn GeEn RaCiSt”…
Thnx! Ik had zelf nog niet op IG gekeken.
Vraag me af of haar inkomsten dan toch teruglopen?
Als ik van coaches lees “zo verdien ik 10 miljoen per jaar en jij kan het ook” dan vraag ik me af waarom ze gratis webinars daarover geven.
W o w
Ze heeft er ook geen kosten aan, want ze heeft geen online academy maar doet het via Insta.