Ik werk met mijn bedrijf voornamelijk met brandreps dit zijn zowel volwassenen als kinderen. Dat zijn altijd bartel deals, zij krijgen een product en ik krijg fotos van hun met dat product. Het zijn vooral enthousiaste moeders die fotograferen leuk vinden en je als bedrijf ook willen helpen met reclame maken.
Het gedeelte kinderarbeid/ wat voor invloed heeft het op de kinderen gedeelte houdt mij wel altijd bezig. Ene kant vind ik het bizar hoeveel shoots ik sommige kids zie doen (als in een paar keer per week en alles wordt op IG gedeeld) Andere kant is het als bedrijf zonder mega vermogen een goedkope, snelle, effectieve manier van reclame maken waardoor je een bedrijf kunt hebben + een inkomen kunt hebben. Alleen voelt het wel dubbel als ik zie hoeveel fotos van die kids op hun eigen instagram pagina staan. Maar ook hoe apart die wereld is: ik krijg dagelijks dmâs van mag mijn kind brandrep zijn? Dat ik denk ok je gaat serieus allemaal bedrijven dmâen en je kind âaanbiedenâ in ruil voor een paar producten?!