Wat ik trouwens nog het meest opmerkelijk aan dit Annic verhaal vind is dat veel van jullie blijkbaar hele hoge verwachtingen hebben van Jan Magazine? In mijn ogen is het een random glossy? Misschien net wat dieper dan een Cosmo, maar zie het echt niet als een betrouwbaar, onafhankelijk wetenschappelijk blad oid.
Ik word helemaal vrolijk van die mooie foto’s van Lisa C (met dochter Lala)
Ze ziet er zo gelukkig uit, het is haar gegund
ja ik ook, en ook van haar bevallingsvlog (al was het verhaal zelf niet persee leuk). lijkt me een lieve meid, kende haar helemaal niet
Ik ben even gaan kijken nav jullie comments maar men ik kan echt nog geen 2 minuten naar haar luisteren of kijken. En ik kan ook echt niet over die naam… “Het kwam gewoon in mij op; lala, bam daar was het, dat moest het gewoon zijn. En lovie is een verkleinwoordje van love want ze is uit zoveel liefde geboren…”. I rest my case.
Anyhow: wel heel leuk voor haar, ik begrijp dat het een lange weg was voor haar en een vervelende bevalling. Dat zou geen enkele vrouw mogen hebben.
Ik zou echt willen dat ik ook zo’n lieve dingen dacht over personen. Enige wat ik denk als ik naar haar kijk en al helemaal luister ‘wat kom jij dom over’ En ‘lelijke lippen’
Dit durfde ik niet te posten, maar dit dacht ik dus ook ( en de rest van mijn verhaal hierboven).
Haha ik vind haar juist wel iets aandoenlijk hebben, ze lijkt mij gewoon echt een lieve meid. Haar lippen zijn inderdaad wel intens.
Ik dacht eigenlijk wie noemt zn kind lala
Lijkt mij ook wel een lieve meid eigenlijk! Ze praat wel moeilijk door dr lippen lijkt het.
Arm kind, ik zou echt bang zijn dat anderen dat gaan associeren met de teletubbies
Ah een chowchow als gezinshond met 3 kleine kinderen. Dan kies je voor een hond die bekend staat om zijn lage “will to please”, dominante houding en agressie naar soortgenoten.
De reden dat ze voor dit ras kiezen klinkt ook weer mega goed doordacht. Ik denk echt dat deze hond binnen een jaar weg is onder het mom van allergie oid.
Ik heb de video niet gezien, maar neem aan dat ze naar een fokker gaan? Ik mag toch hopen dat een (goede) fokker ook naar de thuissituatie kijkt en dit ras dus afraadt bij kleine kinderen en een kat?
Geen idee of ze het via een fokker doen of via marktplaats. Een goede fokker heeft volgens mij wel een wachtlijst.
Zijn de Teletubbies nog een ding bij kinderen? Niet dat ik veel tv kijk maar heb het nooit meer voorbij zien komen
Elke dag nog op de buis
Zo hallo wat is dit nou: krijg opeens dit account als ad op instagram https://instagram.com/gripfertility?igshid=1xdt7exyn8bxv
Volgens mij is dit exact wat Annic doet. Zo’n stomme test voor 159eu om te testen hoe “vruchtbaar” je bent. Kleine disclaimer onderaan: “Grip Fertility testen zijn exclusief bedoeld voor wellness monitoring, en zijn geen vervanging van een gesprek met een art.s”
Degene die dit als ad had op insta, gebruikte een foto van zichzelf gephotoshopt alsof ze zwanger was. Gatverdamme, heel stom
Jazeker, de zon! Zoals mijn zoon het noemt
Etterige wezens.
Weet ik veel, ik heb geen kinderen
En kijk eens naar de volgers wie daarbij zit