Oh jammer! Ik woon niet in Nederland en zag laatst een vlog waarin iemand er langs liep in Amsterdam maar kon niet zien dat ie nog dicht was. In ieder geval aanrader als ie open gaat.
Ja fijne winkel. Vorig jaar voor de eerste keer geweest in New York en ben echt fan nu.
Heeft iemand hier wel eens een bikini van marlies dekkers of sam friday gekocht? Ze zijn best prijzig(zelfs nu in de sale) en ik vraag me af of dat nou ook echt aan de bikini af te zien is en de pasvorm of dat ik echt geen dure bikini hoef aan te schaffen omdat t niks uit maakt?
Mag je hier ook om hulp vragen als je twijfelt tussen 2 jurken?
Heeft iemand hier ervaring met mintlimit.com? Ik ben verliefd op deze jurk (in bijna alle kleuren haha):
https://www.mintlimit.com/collections/dresses/products/button-down-midi-dress
Tuurlijk, is ten slotte ook advies!
Ik zie het ook vaak voorbijkomen op insta. ik ben benieuwd naar reacties maar die okergele jurk is bom!
Misschien even het merk opzoeken op youtube. En dan esn beetje zoeken naar mensen met niet al te veel volgers of waarvan duidelijk is dat diegene een eerlijke mening heeft.
Ik twijfel enorm tussen deze 2 jurken en gezien de prijs (beide over 100) moet ik echt echt echt kiezen. Wat vinden jullie?
Ik vind ze allebei prachtig. Maar voor de prijs heeft de rode toch wel wat meer details en zoet die er iets luxer uit .
Nummer 1 zou meer mijn go-to zijn want heel flatterend ook als je een keer een opgezwollen buik hebt oid (heb ik vaak), maar nummer 2 is bijzonderder en als je nooit een buikje hebt zou ik die doen!
Edit: ook als je dat wel hebt kan allebei natuurlijk maar ik redeneer meer vanuit waar ik me het meest comfortabel in zou voelen.
Van Marlies Dekkers wel eerder een besteld maar niet gehouden, ze zijn kwalitatief op eerste gevoel iig heel mooi en fijne stevige pasvorm ook!
Wauw wat een snelle antwoorden, haha. Dank jullie @grace en @Prettyprettyprincess! Ik vind de rode ook al langer mooi, maar omdat ik die ook in het groen heb (al super vaak gedragen en staat ook echt heel flatterend, zelfs met een klein buikje haha), twijfelde ik of ik dezelfde jurk wel nog een keer mocht kopen, maar dan dus in een andere print en kleur
Als je een favo jurk hebt dan kan het geen kwaad om hem nog een keer te kopen. Zo weet je zeker dat je hem vaak gaat dragen en dag tie lekker en mooi zit !
Ik vind hem echt heel mooi! Waar is ie van?
Van Rouje! Nu nog tijdelijk uitverkocht, maar vanaf 8 augustus weer beschikbaar
De tweede!
Oohhh vind die 2e heel mooi. Shit, nu wil ik ‘m zelf ook. Had even op de website gekeken en vind die groene die je ook al hebt ook super mooi
Zeker die onderste rode idd! Heel mooi en meer uniek dan de bovenste imo.
Ik ben vandaag aangenomen bij mijn eerste grote mensen baan. Iemand tips voor outfit inspiratie? Het is geloof ik niet super formeel maar ik wil er het liefst wel leuk en professioneel uitzien. Het is bij een soort gemeente/provincie mocht dat helpen.