Modetopic

Waar vind je nu goed zittende bikinis voor een redelijke prijs? Kben wat afgevallen en ik heb nog geen bikini kunnen vinden die goed zit. Kheb geen tiet meer over dus er moet wel een vulling in zitten (niet perse push up maar gewoon voorgevormd). Het liefst strapless en met een gesp achter. Of een triangel met dunne bandjes en ook een gesp achter. En geen strikbroekje, maar wel een wat smaller broekje (geen string). Het klinkt zo makkelijk maar alsnog heb ik niks gevonden nog…

1 like

Ik vind het inderdaad een beetje je bredere schouders benadrukken.

Ik lees mee, want ik heb exact hetzelfde. Ik heb een bandaeau bikini in Italië gekocht en dat was echt perfect. Had ik er maar meer gekocht :cry:

Ik hoef trouwens ook echt geen tiet te hebben in een bikini dus inderdaad geen push up.

Ik heb eind augustus een bruiloft aan het strand met een bohemian thema. Ik ben heel asos aan het afspeuren maar kan nog niet wat vinden wat me bevalt. Vooral omdat het of blote zomerjurkjes zijn of hele chique? Ik zoek precies wat ertussen in. Geel/beige/poederkleuren staan me niet.

Ik vind deze jurk van Zara heel mooi maar de kleur misschien niet geschikt?
https://m.zara.com/nl/nl/plissé-combi-blouse-p09479064.html?v1=6452859&v2=1074541
(De bordeau rode)

Heeft iemand tips? Ben bang dat ik zelf nu te moeilijk doe

Wat vinden jullie van dit jurkje voor een bruiloft? Deze zat te strak dus moet sowiezo maat groter. Let niet op de schoenen kon amper adem halen haha dus heb de eerste de beste hakken erbij gepakt.

Nu ik hem zo op de foto’s zie twijfel ik ook weer over de klleur, of hij niet teveel richting wit gaat. Oh outfit struggles haha

7 likes

Ik vind hem wel kunnen hoor, ook met die schoenen

1 like

Hmm ik vind het niet echt iets voor een zomerbruiloft. Ik denk zelf bij bohemian meer aan Ibiza achtig

Staat je super mooi!!

Ben zelf totaal geen etiquette-expert maar ik vind het qua kleur ook wel kunnen.

1 like

Ja die echte Ibiza jurken zijn niet helemaal mijn stijl, misschien dat dat het ook wat moeilijker maakt. Weet jij misschien een winkel of plaatje waar je meteen aan moet denken?

Ik had vorig jaar een festival bruiloft en droeg een jurk van Bonprix *(weg)

Edit: Ik zou gaan voor bv A-symmetrisch en fleurig met misschien een hoed of bloemen in je haar. Dat zag ik toen heel vaak met dat thema.

Leuk! Toch maar op zoek naar een fleurige opdruk. Ga alleen geen bloemen in m’n haar doen hoor geen zin in die yuppen festival look :see_no_evil:

Haha ik snap je! Had ik ook niet. Maar dan weet je wat je ongeveer kunt verwachten haha. Ongelijke onderkant of ruffles zag je veel. Succes!

1 like

Ik vind de jurk die jij had uitgekozen wel leuk in het wit. Maar ja wit op een bruiloft haha. Misschien zou je zoiets kunnen kiezen in een kleurtje licht roze ofzo.

1 like

Ja eens, ik vind de stijl van die jurk ook wel echt passend bij het thema. Alleen dan inderdaad in een ander kleurtje!

1 like

@Prettyprettyprincess @quarterlife ik wil het liefst gewoon zwart hahaha

Monki!

1 like

Ik zou graag een zwart simpel jurkje willen vinden. Het liefst van stevigere stof of juist van linnen en ook het liefst van een wat duurder merk. Op sites als Bijenkorf heb ik echt geen overzicht

Uniqlo? Vind dat zelf een fijn merk voor basics. Geloof dat ze een winkel in Amsterdam hebben maar weet niet of het in Nederland online te verkrijgen is.

Zoiets? https://www.zalando.nl/selected-femme-sfgracy-dress-korte-jurk-black-se521c0hj-q11.html

Uniqlo is nog niet open, in het najaar pas :frowning: