Modetopic #2

Thanx!!!

Deze bedoel ik! Whoops

1 like

In de Jumbo verkopen ze nu ook Hema-panty’s. Tenminste in ‘mijn’ Jumbo staat een compleet Hema winkelschap

2 likes

Slim… is nu natuurlijk dezelfde eigenaar

Goeie!

Ik zocht hetzelfde en heb nu een mooie van Mango, maar ze hebben er ook lelijkere.

Klinkt goed :thumbsup:. Haha maar weet je het model van de mooie die jij hebt toevallig? Dan ga ik even kijken.

Hahaha ja sorry :joy: Ik ga ff kijken voor je.

Nou ik zie dat het 100% polyester is, dus dan valt ie denk ik toch af voor je!

1 like

Qua stijl vind ik het erg op Josh V lijken

Deze heb ik ook het liefst en zijn echt favoriet. Wel alleen te koop in de winter volgensmij, dus inslaan wanneer het kan!

Ik snap niks van de verhoudingen van deze foto.

Oeh goed om te weten!

ik heb twee low waisted broeken (met flair en ze passen precies!) gekregen. Hoe kan ik dat zo dragen dat het nog wel flaterend is?

Het is een vrouw die aan haar buiten friemelt.

Helpt dit;

2 likes

Hahah nu je het zegt :joy: Ik dacht dat haar onderkant en bovenkant verkeerd op elkaar waren bezet

Net als @Itsireneforyou dacht ik meteen aan Josh V. Ik zie dat ze nu precies zo’n blouse hebben in de collectie, alleen dan in andere kleuren. Voor de belachelijke prijs van €110 dan wel :+1:t2: Aangezien je bij dit merk de hoofdprijs betaalt voor zweterig polyester. Maar de rode is in de sale zie ik net!

Huh ik ging deze speciaal voor @Yzile ook zoeken op de site want laatst had josh die aan in haar vlog, maar ik kon hem online helemaal niet vinden.

Haha jammer. In polyester heb ik het altijd koud en als het weer wat warmer wordt zweet ik er meteen in!
Wel knap gevonden :grin: bedankt voor het zoeken

Haha ik heb precies hetzelfde, zo’n vervelende stof. En graag gedaan hoor!

@Tubing raar! Misschien was hij een tijdje uitverkocht en is ‘ie er nu weer terug opgezet ofzo.

:sweat_smile: Toen @Mimosa zei dat ze de verhoudingen niet snapte zag ik opeens een vrouw met haar handen op haar binnen, benen beetje uit elkaar en naar achter leunend

1 like