Modetopic #2

Muts sowieso! Ik vind zulke banden altijd een beetje truttig ofzo :grimacing:

4 likes

Dank iedereen! De kleur van de band en muts zijn precies gelijk, maar lijken anders door het licht op de foto’s. @Rue, truttig past eigenlijk wel bij mij denk ik, ik vond de band me ook wel “waarzegster” maken wat ik leuk vind! Ik dacht wel dat de muts beter staat bij mijn hoofdvorm, die zo: :full_moon_with_face: is.

Aangezien de resultaten heel dicht bij bij elkaar staan heb ik de foto’s naar mijn moeder geappt en gezegd dat ik een accessoire bij die winkel in die kleur wel heel leuk zou vinden voor kerst, mag zij lekker voor me kiezen, haha.

6 likes

Ik ben dit topic aan het bij lezen en zag dit mooie pak. Kent iemand iets gelijkwaardigs te bestellen in Nederland? Op Zalando zie ik alleen van die strakke sportpakken. En bij de mannen krijg ik 10.000+ resultaten :flushed:

1 like

In welke winkel is dit? Ik vind ze allebei heel leuk maar de muts net iets leuker denk ik!

1 like

OVS! Een soort van Italiaanse H&M, verkoopt online wel internationaal maar heeft volgens mij geen fysieke winkels buiten Italië.

1 like

Ik ben dus op zoek naar een simpele zwarte sportlegging zonder naad in het midden. Iemand tips?
Ik koop altijd mn leggings van Adanola maar nu moet je invoerkosten betalen want uit de UK. Dan worden ze te duur.

Gymshark? De vital seamless is mijn favoriet. Heeft geen naad aan de voorkant en bij je billen is die zo goed weggewerkt dat je hem niet voelt of ziet.

Ik wil deze tuinbroek van lucy & yak graag maar uiteraard in bijna alle maten uitverkocht. Hopelijk is hij volgend jaar weer op voorraad.

9 likes

Ja maar die heeft wel allemaal streepjes, gaatjes en puntjes
Ik wil echt een effen legging met niks.

in dezelfde kleur?

ik heb een pak van de blank staples lijn van h&m waar ik blij mee ben! alleen is er geen kaki geloof ik zoals op de foto

Colourful standard heeft dit soort basic sweatwear in veel kleuren, misschien zit daar iets tussen

3 likes

Screen Shot 2021-12-11 at 11.18.35

Waarom bestaan deze en kom ik daar nu pas achter? :cry:

15 likes

Of New optimist?

1 like

Dank, heb een mannenpak op H&M besteld in het donkerbruin.

@Lemongrab en @Lort ook bedankt voor de tips!

2 likes

Uniqlo heattech!

Ik heb een lila trui besteld en nu is de vraag: staat deze kleur mij wel? :thinking:

• Ja
  • Nee
  • Twijfelgeval (ik heb er normaal wel oog voor)
  • Weet ik nie (ik heb hier geen oog voor)

0 stemmers

Alvast bedankt

Ha volgens mij heb ik deze trui ook gekocht deze week :sweat_smile:

Ik vind 'm leuk staan!

1 like

Arket? :smiley:

Ik vind hem je leuk staan! Maar hij had niet lichter moeten zijn.

2 likes

Als je haar heel licht is dan is het misschien net te flets. Als je donkerblond haar hebt kan je het denk ik goed hebben! Qua kleurtint kan je ‘m sowieso hebben

2 likes