Je hebt al heel wat goede antwoorden gehad, maar misschien is dit nog iets. Je hebt van duurdere vaak ook een soort homewear lijn met comfy kleding, ziet er toch nog chique uit vind ik:
@veenmol Dankjewel! Iets duurder mag wel hoor, ik woon nu al zo lang in mijn cheapass joggingsbroek dat ik het geld ook wel uit een duur setje haal. Mooie voorbeelden ook!
@Swelgje Oh ja dat is waar ook! Ik weet niet of je bij hen met Paypal kan betalen, maar dat is wel een goede. Ik denk dat ik nu toch maar naar DH ga, maar wel goed om in mijn achterhoofd te houden. Die voorbeelden mag je vast niet mee de paskamer in nemen, maar dan kan ik wel een beetje inschatten hoe ze vallen.
@inezweski Ik denk dat maat M dan voor mij wel goed zat zitten. Fijn dat ze zo uitrekken, dan heb ik goede hoop. Ik ga op zoek!
Zo lief alle reacties vandaag van iedereen
Wat fijn dat t werkte voor jou.
Ik heb het net geprobeerd en vond het al erg lastig om steeds een optie te kiezen
Heb uiteindelijk deze antwoorden:
Bone structure:
2xB, 1xC
Body flesh:
4xC, 1xB
Facial features:
3xD, 2xB, 2xE, 1xC
Nou heb echt geeeen idee wat ik dan moet zijn? Alleen duidelijk dat mijn body flesh dus een ‘classic’ is maar verder geen idee hoor. Misschien een dramatic classic? Of soft classic.
Hmm wat filmpjes gekeken en raak weer helemaal in de war soft classic. Soft natural? Idkkk
Ik ben op zoek naar een jeans die een beetje wijd is (niet heel wijd), liefst zonder split onderaan de pijpen, zonder scheuren of gaten, en het liefst een heel klein beetje stretch erin. Ik denk qua model straight of bootcut?
Ik heb de Kaori van Monki in het zwart, die vind ik mooi en zit lekker, maar ik vind de blauwe kleuren die ze hebben niet zo mooi. Verder heb ik allemaal ankle jeans maar voor de winter wil ik ook wat langere broeken. Heeft iemand een tip misschien?
heeft iemand wel eens een wollen trui met beleid laten krimpen door te warm wassen of door de droger? is het mogelijk?
Ja, ik vind van wel!
Heb deze foto even snel gemaakt toen ik op straat liep. Je kunt namelijk de onderkant zo ver openritsen als je wil (en de knoopjes natuurlijk ook). Wat je hier nu ziet is als alle knoopjes open zijn en de rits zo ver mogelijk dicht is aan de onderkant
Mijn collega had er gisteren een aan van Costes. Niet al te wijd. Een mooie nette jeans.
Ik vind de chill-pakken van Lune-active wel echt ‘mooi’ voor chill-kleding. En de leggings zijn ook wel sexy te vinden @Virago
Thanks! Niet per se heel sexy maar wel heel mooi, goede optie
Waar kan je fijne body’s vinden (als in voor op een broek of rok te dragen ipv een shirtje of trui) Zie zoveel verschillende maar geen idee welke een beetje goed zijn. Word een beetje gek van het inproppen van een shirtje nu haha
Wat zijn jullie favo shops voor (betaalbare) glitter jurkjes? Heb een roaring 20’s thema feest, maar wil er liever niet teveel aan uitgeven. Op Vinted helaas ook nog geen succes! Mag echt best over de top glitter zijn
(Shein heb ik wel wat gevonden, maar de prijzen zijn omhoog gegaan en dat vind ik het niet waar voor die kwaliteit)
Bij Episode hebben ze altijd wel over de top glitterjurkjes die in het thema passen!
Asos misschien? Ik heb ook wel eens zoiets besteld bij Bol.com, dan was het wel echt verkleedkleding met ook zo’n hoofdband erbij.
Ik heb al jaren een heel fijne bootcut jeans van Levi’s. Hij kostte destijds € 100, maar gekocht op Glamour Day met 20% korting. Voldoet volgens mij wel aan jouw eisen, alleen misschien wat boven budget.
Bij de costes hadden ze een heel leuk glitterjurkje van de week, voor 70 euro
Oké de zoektocht naar perfecte laarzen… wie kan helpen?
Ik heb een bepaald beeld wat ik zelf graag zou willen dragen, maar waar ik dan nog even wil beginnen bij de laarzen. Het beeld:
Een jurk of rok met laarzen, zowel geschikt voor naar werk als top voor het weekend. Het is niet dat ik al zo’n jurk heb, maar ik heb gewoon een gruwelhekel aan panty’s dus hoop dat laarzen+leggings het beter doen bij een jurk.
Ik heb deze laatst besteld maar die zijn toch wel iets te veel cowboy:
Iemand tips voor de perfecte laars? Grootste bottleneck is de hakhoogte - een hak van 5 a 6 cm is wel echt het maximale (operatie aan m’n voet/zooltjes, dus het is niet anders)
Ik zie wel leuke maar ze zijn óf niet hoog genoeg qua schacht, óf te hoog qua hak.
Iemand nog goeie tips? oh en >€200 vind ik wel echt veel geld dus liever niet té duur
Als 7 cm met een iets dikkere onderkant een optie is, zou je manfield, van dalen of via vai kunnen proberen. Manfield heeft dit type wel maar idd al snel hogere hak.