Modetopic #2

Oysho heeft altijd mooie loungewear vind ik

Warm ≠ sexy. Tenzij je een flanellen set vindt met lange mouwen.

1 like

Haha ik moet dan automatisch hieraan denken:

Edit: oh wow ik had niet door dat het een loop was :sweat_smile:

2 likes

Ik vind zulke matching sets wel leuk altijd, als je zoekt op ‘cropped hoodie jogger set’ of ‘crop top jogger set’ kom je wel een heel eind denk ik! Monki heeft sowieso wel zulke dingen en H&M vast ook wel.

@monkeyslut Oh goeie, daar heb ik ook een bralette van! Ik ga eens kijken, thanks!

@Daelyss Ja daar was ik dus al bang voor, maar ik hoopte dat die combi toch bestond. Helaas dus niet :cry:

@Dombo Ja die vind ik ook leuk! Maar zo’n croptop is niet echt warm, omdat je steeds lucht bij je buik komt.

@inezweski Haha mijn vriend loopt er zelf ook niet per se aantrekkelijk bij in zijn huiskloffie, maar net wat minder erg dan ik (mannen vind ik er in slonskleding sneller sexy uitzien dan vrouwen). Ik denk dat ik inderdaad ook maar eens op zoek ga naar een warme legging, dat maakt het in ieder geval al voor een deel beter.

1 like

Thuis staat voor mij gelijk aan bhloos en dat is voor mijn man al snel sexy :joy:

7 likes

Koop de heattech-lijn van uniqlo (leggings en long sleeves) lekker warm en aansluitend :smiley:

3 likes

Beetje offtopic maar een oprechte vraag: waarom naar werk/studeer/…locatie wel gekleed maar thuis per se comfortabel? Ik doe ook gewoon de jeans thuis aan die ik naar kantoor aan doe, dus ik begrijp die niet helemaal. Zeker als je je er niet lekker in voelt?

Volgens mij is dit echt aangeleerd. Helemaal door die grey sweatpants challenge. Vind dat zo irritant hè. Waarom zijn mannen sexy in een joggingbroek en vrouwen slonzig?

10 likes

Ik moet op kantoor veel netter gekleed zijn dan ik in mijn vrije tijd doe. Vind jurkjes erg leuk maar de bijbehorende panty niet lekker zitten, dus dat draag ik thuis zelden. Hoogstens op een date night of als er bezoek komt. Mijn vriend draagt ook zijn pak niet op zaterdag (helaaaaas). Vind het ook fijn om mijn werkkleding netjes te houden voor werk! Maar als ik in een jeans en trui zou werken op kantoor, zou ik me thuis ook niet gelijk omkleden.

2 likes

@Daelyss @inezweski kopen jullie dan die ultra warm? Of de extra warm of gewone? Heb nog niet echt ergens een beschrijving met de verschillen kunnen vinden. Maar dit klinkt echt fantastisch :star_struck:

@Duchess bh-loos ben ik thuis ook! Maar mijn erwtjes vallen in een trui niet op dus weinig spannends aan. En voor mezelf voel ik me dan nog steeds niet mooi haha.

@Daelyss en @inezweski Ik ga kijken!!

@SemM Ik ben op mijn huid nogal gevoelig. Dus een skinny vind ik prima voor een dag werken, maar thuis op de bank draag ik toch liever iets zachters.

@pastelzwart Ik zei dat ik dat vind hè, niet dat het zo is. Ik val over het algemeen meer op mannen dan vrouwen dus ik vind een man in een vuilniszak daarom ook sneller sexy dan een vrouw. Vrouwen kunnen er evengoed sexy in zijn, maar ik voel me er zelf niet sexy in.

2 likes

Ik heb de gewone maar gebruik het ook niet voor buiten. Mijn vriend had ik extra warm gegeven voor zijn rugbylessen en die waren buiten en vond hij warm genoeg.

1 like

Mijn vaatwasserkennis reikt niet even ver als de jouwe haha.

3 likes

Ik hou van me opkleden maar als ik thuis ben en niemand zie wil ik toch wel zo comfortabel mogelijk zijn. Het zit beter en is meestal lekker warm en cosy, ik ben dan gewoon meer op mn gemak dan als ik ‘gewone’ kledij aanheb thuis (mijn gewone kledij is zeker niet oncomfortabel maar het zijn soms hemden met frutsels of lange brede rokken en die zijn niet zo gemakkelijk om mee in de zetel te liggen bijvoorbeeld)

7 likes

@inezweski en @Daelyss Ik heb nu van alles in mijn mandje van Uniqlo, maar hoe vallen de maten (vooral van de leggings)? Ik heb daar niet eerder iets besteld.

Dankjewel! Ik zie net dat het retourneren via de website €17 kost en dat dat nog wel eens misgaat, dus ik ga binnenkort eens een tripje Den Haag plannen :sunglasses: En mijn boezem is heel bescheiden dus dat gaat vast wel passen in die shirts :relaxed:

1 like

Omg haha in Antwerpen zijn ze net ultra vriendelijk, of toch de dame aan de deur die elke keer “WELKOM BIJ UNIQLO” roept :rofl: ik was er gisteren om te kijken of ik iets nodig had (nee) maar nu voelt het alsof ik heel wat gemist heb dus ga volgende week nog eens kijken haha

3 likes

Ik heb een moeilijke pasvorm voor broeken (ook met leggings) dus ik moet toch echt altijd even passen (want of mijn kont past er niet in, of ze zijn bij mijn middel te wijd). En dan heb ik het nog niet over mijn 1.78 gehad :confounded: Jammer van de leggings, vallen ze lang of kort? Het wordt dan dus toch maar een gokje. Misschien zwerft er in de winkel wel een verpakking die open is gemaakt of een voorbeeld, dan kan ik op basis daarvan inschatten. Of ik vraag het aan die bloedchaggerijnen, die kunnen behalve ongezellig zijn misschien ook wel adviseren. Bedankt voor de waarschuwing :raised_hands:t2:

2 likes

Als met PayPal betaald kan je een paar keer per jaar of tot een bepaald bedrag je verzendkosten terug claimen dacht ik. Mogelijk kan je het dan wel passen. En in de winkel hebben ze wel een paar voorbeelden hangen maat geen idee of je die mee kan nemen maar de paskamer.

2 likes