Lila zou ook heel leuk hierop staan
weet iemand of Nike P-600 net als Nike Airmax 1 vallen? qua maatvoering
Ik hou van het contrast tussen suède en bijv een lederen skinny jeans/lederlook dikke legging.
Die stipjespanty is er ook leuk bij, misschien met een zwarte gebreide jurk?
Ik heb een soort outfit en identiteitscrisis nu werk weer is begonnen, ik sta voor de klas en voel me in heel veel dingen niet zo chill. Dus heb wat nieuwe kleding gekocht, ben met het meeste wel blij. Maar heb een denim overhemd waarvan ik echt niet weet hoe ik het moet dragen? Heb het voor nu op een flared legging met sneakers geprobeerd, sneakers zijn ook nieuw en normaal niet mijn ding.
Iemand tips? Opgeknoopt voelt het stof eigenlijk wat te dik voor, maar ik voel me weer heel lomp ofzo als ik hem los draag? Over de mouwen ben ik wel uit, die moeten gewoon lang en niet omgeslagen
Ik zou hem denk ik ook idd open als een soort jasje dragen!
Half staat een beetje gek omdat het een legging is, dus dan zie je echt een dikke bobbel. Open leek me ook wel leuk ja! Alleen vind het altijd lastig wat te dragen op een legging, vind iets lossers dan wat mooier staan alleen dan is het allemaal alsnog zo baggy enzo. Misschien heb ik gewoon echt ff een miskoop gedaan waarin ik me niet helemaal fijn voel
Vind m zoals de bovenste foto eigenlijk ook wel gewoon leuk
Ik vind optie 1 leuk maar love oversized of zou het dragen als vest, dus lichter topje eronder en dan volledig open dragen. De stof is te dik om geknoopt te dragen. Dat kan bij een linnen of katoenen oversized hemd.
Ik denk dat ik er misschien gewoon even aan moet wennen! Is ook een dingetje dat tussen m’n oren zit, heb best wel issues met eten/zelfbeeld gehad altijd en dat zit er soms nog wel een beetje in. Waardoor ik me altijd zo ‘slank’ mogelijk wil kleden ofzo. Vind het er op de foto wel gewoon leuk uit zien namelijk, maar voel me er niet helemaal fijn in op de een of andere manier. Lekker fucked up hoor
ik vind zo los hangend wel leuk, zou er alleen eerder zwarte skinny of rechte spijkerbroek bijdragen en dan zwarte laarsjes met hak.
Ga gewoon eens winkelen in die outfit, dan heb je het al gedragen en voelt het minder alsof je het speciaal voor de klas aandoet.
Het staat je goed, ik zeg doen!
Haha ah lief van je! En je hebt ook helemaal gelijk, soms wel goed om idd zo even te relativeren
Herkenbaar die identiteitscrisis. Ik draag altijd jurkjes met blote benen in de zomer. Vooral omdat het lekker zit en ik dan niet hoef te bedenken wat ik boven een broek draag
Nu wordt het herfst en vind ik eigenlijk bijna alle jurkjes niet leuk met panty. En wil ik graag weer vaker een broek aan maar werkelijk alles wat je erboven kunt dragen vind ik saaaai. Echt onmogelijk. Blousjes vind ik vaak niet lekker zitten, vestjes vind ik niet mooi. Dus vaak of een (zelfde soort) trui of lange mouwen shirtje met col.
Geen idee wat ik ermee wilde zeggen 🥲
Same Vind dat echt lastig. Vind ook gewoon nix leuk momenteel.
Een riem er om! Hoppa
Vraag voor de Dr martens experts! Ik heb mijn paar pascal’s nu zo’n 4 jaar en ze zijn gelukkig nog mooi van buiten en lopen prima. Alleen nu is de binnenkant bij de hak een beetje losgekomen (die stof/voering). Is daar wat aan te doen bij de schoenmaker, iemand enig idee die misschien hetzelfde gehad heeft?
En daarnaast gelijk een andere vraag. Wil voor komende winter mooie chelsea boots kopen. Zat al te kijken naar Dr Martens 2976 of Vagabond Kenova. Maar misschien mis ik nog een fantastische optie, dan hoor ik het graag natuurlijk
Ik vind deze periode echt lastig om te bedenken wat voor kleren ik aan moet. Te koud voor de jurkjes van 2 weken geleden, nog niet toe aan lange broeken en truien …
Ja hoor! Een schoenmaker kan er een hielvoering inzetten.
Precies dit, sta elke ochtend een stuk langer voor de kast Panty’s ben ik ook nog niet aan toe