Modetopic #2

@Daelyss
Echt best wel heel erg doorschijnend helaas, maar vind hem zo leuk. Dan ga ik op zoek naar een wit hemdje met kanten randje en een beige onderrok!

2 likes

Of een wit (onder)jurkje misschien! Valt denk ik ook niet op omdat het wat wijder is en dan heb je geen 2 dingen nodig :slight_smile:

Ja leek mij ook chill! Maar kon er geen vinden die dan tot boven mijn boobs komen (kon er eigenlijk uberhaupt geen vinden die op voorraad was). Meeste van die zijn ook wat lager waardoor je inkijk hebt.

Hm ja dan schiet dat ook niet op!

Etos heeft ook een lookalike! Die kost iets van 8 euro geloof ik.

2 likes

Waar kan ik een mooie regenjas kopen? Liefst iets vrij klassiek en stijlvol. Niet te bulky. Ik denk liever tot over m’n billen dan kort, maar ik sta open voor suggesties. Als het kan een beetje betaalbaar maar ik kan altijd ook eens tweedehands zoeken als jullie dure merken aanraden!

Het is een populaire regenjas, maar met een reden denk ik. De Rains regenjas. Heb je verschillende modellen van. Alleen niet goedkoop

1 like

@jigglypuff als je rains leuk vindt: zalando lounge geeft om de zoveel tijd goede korting, 50% of 70% dacht ik

3 likes

Nou maar weer eens een poging een ‘mom jeans’ te vinden die werkt met korte benen, slanke taille en vollere bovenbenen. Gék word ik van die strakke skinny’s maarja al minstens 5 jaar op zoek naar een perfecte momjeans.

2 likes

ASOS heeft een aantal mom jeans met korte lengtemaat voor zandloper figuur

1 like

Wat vind je van de everlane cheeky straight? Is die “mom” genoeg voor je?

1 like

Ik heb hetzelfde figuur en vind die van H&M fijn. Doe ze af en toe in de droger en dan sluiten ze mooi aan zonder gat.

Ik heb een top in de onderstaande kleur (foto van de top laat de kleur niet goed zien).

Welke kleuren zouden jullie hier bij combineren?

2 likes

(mosterd) geel, bruin, terra, cognac (ik besef me dat de laatste twee ook gewoon tinten bruin zijn) zou ik erbij dragen

2 likes

Okergeel, turkoois, mosgroen, caramelkleur, koraal.

4 likes

zandkleur, zwart, lichte jeans, leer.

die kleur heet petrol trouwens, misschien kun je nog Google petrol outfit etc.

2 likes

Beige

1 like

Ik ben op zoek naar (spijker)shorts die kort zijn maar niet zo strak bij het kruis. Wil niet super baggy shorts, maar wil ook geen pijnlijke cameltoe meer. Heb al (op vinted) gezocht op mom shorts, maar daar vind ik sommige nog akelig dichtbij cameltoe zitten. Heeft iemand tips waar ik op kan zoeken?

American eagle misschien? Vind ik persoonlijk fijne shorts

1 like

Ik weet niet zeker of dit is wat je zoekt, maar ik vind die van de WE fijn. Is beetje stretch. “ regular fit jeans short in light denim”

2 likes