Ik voel een soort van zeurende pijn/kramp en ben best misselijk wanneer ik ovuleer.
Ik ben trouwens zooo sip!!! Ik zorg sinds bijna 6 weken een stuk beter voor mijzelf dan normaal, waardoor ik een stuk beter in mijn vel zit en me veel fitter voel dan normaal, maar juist daarom valt het deze maand extra op dat mijn humeur heeelemaal nergens op slaat in de premenstruele periode. Ik had een superleuk weekend op de planning staan, maar vrijdagochtend werd ik verdrietig wakker en sindsdien ben ik verdrietig - boos - verdrietig - apathisch - boos en moet ik heel veel moeite doen om enigszins aanwezig te zijn bij de leuke activiteiten waar ik hiervoor zo naar uitkeek.
Ik heb wel het gevoel dat het een stukje minder erg is dan normaal, maar juist omdat ik me de afgelopen weken zo goed voelde vind ik het contrast zo beangstigend. Normaal gesproken ga ik van een okĆ© gevoel naar een afschuwelijke week (en krijg ik vaak ook auraās en migraine, ben ik misselijk etc), maar deze maand voelde ik me juist heel content en oprecht blij, en lijkt het nu plotseling alsof ik alle enthousiasme of energie kwijt ben. Dat dit ook elke maand een heeele week moet duren, mpf, echt oneerlijk.