Mededeling: Troll accounts

Trouwens kae en lola gingen weg omdat ze de sfeer zo kut vonden. Wat dan ook weer voor discussies zorgden enzo. En dan kom je terug om de boel te neppen. Ik snap niet waarom mensen dat oke vinden.

Oke dat van de privacy redenen snap ik. Maar dat ’ ik vind niet dat er getrolld is’ vind ik tcoh een beetje raar.

Dramatisch vertrekken
Mensen die een meeting voor jou willen organizeren terwijl jij de boel aan het neppen bent.
Hele verhalen verzinnen over rijke mannen enzo.

Ik vind het niet - Zomaar even een nieuw anoniem account maken.

11 likes

En dan zeggen dat je 24 bent en een match hebt met een man van 51 die een boot heeft en een huis terwijl je eigenlijk jonger bent en een vriend hebt die bijna 30 jaar jonger is dan 51

18 likes

:joy::ok_hand:

Ik deel redelijk persoonlijke dingen, maar niks waarvoor ik me zou schamen wanneer mensen in mijn omgeving het zouden ontdekken. Maar wij staan er gewoon anders in dan en dat is oké. Het gaat mij meer om de manier waarop de moderators dit aanpakken.

En even voor iedereen: ik snap dat het gevoelsmatig heel kut is, het is geen onbegrip van mijn kant.

1 like

Als je niet had geweten dat het Kae was, dan waren het toch hele normale posts geweest? De onrust ontstaat pas nu de moderators deze informatie delen. En ik vind dat dus onnodig wanneer iemand 1 keer een nieuw account aanmaakt. Als het consequent zou gebeuren dan was het anders geweest.

3 likes

Ik wil 1 ding zeggen en dat is dat ik stoken over de sfeer niet oke vindt. En dat is precies wat die 15 troll accounts ook deden.

22 likes

Nee die ontstond al eerder toen quantum doorhad dat het kae was. Bij veel mensen is die onrust snel voorbij gegaan/niet meegekregen. Maar er zijn zeker nog wel mensen geweest die de boel niet vertrouwden.

4 likes

Dan ben ik al jarenlang een troll zonder dat ik het door heb, joe!

1 like

Eerlijk is eerlijk toen Kae nog Kae was met een vriend poste ze ook in het Tinder topic omdat ze toen op Tinder een nepaccount met nepfotos had aangemaakt en daar hield ze pas mee op toen meerdere mensen haar erop aanspraken.

Ik vind het ook eerder zielig voor ze, dat ze kennelijk veel bevestiging willen en overal over mee willen kunnen praten. Maar het enige dat ik ze kwalijk neem is dat iig Kae (Lola heb ik niet zien vertrekken) dat op zon manier deed dat er nog dagenlang discussie in verschillende topics was over de sfeer hier, het bracht veel verdeeldheid en nu blijkt dat ze helemaal niet ‘weggepest’ is oid maar de hele tijd gewoon nog hier zat, dat vind ik toch wel echt de sfeer verpesten.

22 likes

Om eerlijk te zijn vind ik dit best gemeen…
Als iemand zich niet meer goed voelt bij een account en onder een ander account toch verder wil forummen is dat toch niet erg? Ik snap dan ook wel dat je onder je nieuwe account in het begin onwaarheden over je prive leven deelt, om niet de indruk te wekken dat je een oudlid bent. En nu worden ze keihard ‘betrapt’.
Krijg er een naar gevoel van en heb best medelijden met ze.

8 likes

Ik had bij kae als kae ook al het gevoel dat het een troll was dus verbaast me niks dit.

Prima dat er in zo’n situatie een keer gekeken wordt naar IP-adressen lijkt me. Beter nu bij het 2e account dan bij nummer 15 en een hoop gezeik

Heb sowieso t idee dat er hier nog meer tussen zitten

37 likes

Echt jammer dat het nep was had al helemaal zin in dit verhaal

Also: wat nou als lola en kae dezelfde persoon zijn

9 likes

Stop it u

3 likes

Als ik me hier zo kut zou voelen, dan zou ik niet zó snel weer terugkomen. Dan zou ik mezelf ofwel een hele tijd terugtrekken en het dan nog eens proberen, ofwel een ander forum zoeken waar ik de sfeer wél leuk zou vinden.

3 likes

Volgens mij zijn er mensen die allebei ook in real hebben gemeet dacht ik hierboven ergens te lezen

1 like

Ze hebben de IPs al vergeleken tussen de accounts toch, dus er zijn twee sets. Maargoed; de vraag is maar of de foto’s die ze eerst hier posten wel echt zijn.

@moderators maar kunnen jullie uitleggen hoe jullie erachter zijn gekomen? Is er naar IP adressen gekeken?

Ik vond Kae trouwens altijd al sterke verhalen hebben dus vraag me af of zij zelf ook geen troll was?
Oh lees nu dat mensen haar gemeet hebben

5 likes

Ja correct me if I am wrong, maar dat zei iemand hierboven een keer haha

Ben ook benieuwd hoe dit bekeken is. Daarbij, je kan toch van verschillende devices posten en als je beetje je best doet download je toch gewoon een proxy. Maar misschien waren ze niet zo slim en is inderdaad hetzelfde ip adres herkend

TROLCEPTION

3 likes