Maar in hoeverre is er nu respect naar Kae en Lola als zij op deze manier neergezet worden? Heel veel mensen hebben hier kennis met hen gemaakt en zelfs foto’s van hen gezien. Dan is het toch niet respectvol om hen hier zo aan de schandpaal te nagelen?
Dit vind ik inderdaad wel een goede. Alhoewel je natuurlijk niet weet wie er nog meer actief liegen en verhalen verzinnen. Maar ik ben sowieso te goedgelovig volgens mij want ik geloof bijna alles wat mensen hier zeggen. Kan me gewoon niet voorstellen dat je zo sneu bent dat je zielige verhaaltjes gaat ophangen. Maargoed, lesson learned!
Hoe bedoel je dit?
Stel, je post hier een jaar lang onder naam A. Dan denk je om wat voor reden dan ook: ik wil een andere naam. Nou, dan laat je je oude account verwijderen (of niet, als je het wel grappig vindt om nog eens terug te lezen) en maak je account B aan.
Het enige wat de mensen dan zien, is dat A niet meer schrijft en B nieuw is.
Zou het nou gaan gebeuren dat mensen gaan vissen of je niet eerder A was, dan zullen de moderators hier zeggen: mensen, op deze info hebben jullie geen recht. Mogen ze zelf weten, of ze een eerder account bekendmaken.
Maar dat risico neem je toch als je gaat trollen.
Je kan niet bijvoorbeeld iemand slaan en dan achteraf raar opkijken als mensen boos op jou zijn.
Ik vind ook niet dat er nu respectloos naar hun gedaan word in de zin van hun uitschelden of iets. Mensen vinden het trollen gewoon niet leuk.
Dankjewel. Ik kan toch niet de enige bij wie dit langs is gegaan?
Same haha, ik lees dit echt met grote verbazing.
Hoeveel respect hebben zijzelf dan? Ik heb net ff de Posts van Mulier teruggelezen en 1/3 gaat over daten, mislukte dates en oudere mannen terwijl haar 1e account een vriend had, dus dat is gewoon allemaal totale bullshit. Dat vind ik toch wel ver gaan, allerlei denkbeeldige shit posten. Lee heb ik niks van meegekregen, dus an dat account weet ik het niet.
Ik snap wel dat mensen trollen niet leuk vinden, maar zoals eerder gezegd zijn er niet echt rellen door die nieuwe accounts geweest. Echt kwaad is er dus niet gedaan, hooguit wat voor de gek gehouden. Maar zoals iemand anders hier eerder al zei: achter iedereen hier kan een vent van 50 zitten. Nu wéét je alleen dat je voor de gek gehouden bent, dat is het enige verschil.
Als iemand een ander vermoord en de dader opgepakt wordt, wordt diegene toch ook niet met voor- én achternaam in het nieuws genoemd? Dat is je recht op privacy. Dat geldt hier dan toch ook? Zeker als het hier ‘maar’ gaat om voor de gek gehouden worden over futiliteiten.
Zijn kae en lola hun echte namen ja.
Maar ik zeg toch niet dat zij respect naar mensen hier hadden? Ik geef alleen aan dat het forum dus niet met respect handelt, wat wel door de mod hierboven zo genoemd werd.
@Zemraluani zie hierboven
Maar hallo naam en toenaam. Dit is een forumnaam die genoemd wordt. Niet echt te vergelijken met recht op privacy voor een verdachte van moord dacht ik zo.
Daar doe ik wegens hun privacy geen uitspraken over.
Jij weet toch niet of/dat deze namen hun echte namen zijn?
En niemand kan even als dit toch al geplaatst word ons even een korte samenvatting geven?
Ik begrijp er vrij weinig van hoe mensen dit allemaal aan elkaar kunnen koppelen en dan heb ik het niet over de mods. Met een IP begrijp ik dat.
Dan maakt het toch ook niet uit ? Alsof ik nu elke Lola, Lee, Mullier en Kae in mijn leven met scheve ogen aankijk. (zijn er ook precies nul)
Ze hebben ook allebei een insta account waarop ze mensen zijn gaan volgen, maar zelf 0 Posts hebben. Je moet 50 Posts hebben om in het instatopic te komen, en veel mensen hebben een afgeschermd profiel op insta maar hun misschien wel geaccepteerd omdat ze hen “kennen” van hier.
Kijk, mij kan dat niks schelen. Mijn insta is publiek en ik heb al 264848x Mn naam genoemd en Mn achternaam staat op Mn insta, maar kan me voorstellen dat voor sommige mensen die veel voorzichtiger zijn dat best wel heel vervelend en onveilig is.
Ik denk dat mensen hier het idee achter mijn posts niet snappen. Natuurlijk is het niet leuk als mensen andere mensen blijken te zijn dan hoe ze zich voordeden. Dat is ook gewoon zo. Maar het gaat mij hier om privacy van mensen die geschonden wordt, omdat ik privacy op een forum juist heel belangrijk vind. Ik denk dat iedereen het daar wel mee eens is.
Als jij binnenkort iemand tegenkomt met de naam Kae of Lola én hun foto’s hier eerder op het forum hebt gezien, is 1+1 2 toch? Ik zou iemand dan wel herkennen.
Maar ze zijn aangesproken door de moderators he. En dat namen ze niet serieus.
Overigens als er nu niks was gezegd was er een rel geweest dat de mods geheimzinnig zijn en niks delen. En nu ze het wel delen is het weer niet goed want hun “privacy” bekent gemaakt. ( ik zie niet zo goed waar maar zal wel aan mij liggen)