Married at first sight

Ben pas bij aflevering 15 maar wat is die Antony een kwal zeg

2 likes

Ja Anthony vind ik een hork. Nadia komt over alsof ze nog nooit leuk is behandeld door een man, waardoor Anthony echt fantastisch moet zijn in haar ogen.

1 like

Zo frustrerend hoe Andrew steeds vragen ontwijkt en haar toon het probleem maakt. Kan echt niet wachten tot ze de beelden met de hele groep gaan kijken.

Ik vind Simon en Alene heel leuk, hoop dat ze nog samen zijn.

En dan steeds ‘trust me’ roepen om vervolgens te zeggen dat hij het niet meer weet want hij had gedronken. Maar er is niks gebeurd. Ehh wat is het nou gast? Echt een nare vent.

Vanaf dinsdag een nieuw seizoen op RTL 4

2 likes

Yessss wat leuk.

1 like

Het is leuk!! Er zijn direct twee afleveringen. Hopelijk dit seizoen meer succes dan vorig seizoen.

Heerlijk om dit naast mn computerscherm naar te kunnen kijken.

2 likes

Same!
Tot nu toe vind ik de deelnemers heel leuk, al heb ik nog geen bruiloften gezien (ben nog niet klaar met beide afleveringen).

Freddy doet me wel een beetje denken aan een oudere versie van Henk van vorig seizoen haha.

1 like

Ja ik ook. De eerste twee koppels passen echt heel leuk bij elkaar!!

1 like

Haha idd! Vind Freddy wel echt veel sympathieker, wat een schat

1 like

Zometeen nieuw seizoen! Twijfel nog een beetje of ik dit ga kijken of ‘de avond van de vaccinatie’. :joy:

Heb de eerste 2 afleveringen gezien, vind het echt een leuk seizoen! Heb het gevoel dat ze echt beter hebben geprobeerd te matchen, na de afgelopen 2 seizoenen die zijn geflopt. Die intro met Chantal was trouwens wel echt tenenkrommend :sweat_smile:

4 likes

Hahaha nou echt, dat intro met Chantal :sweat_smile:

6 likes

Ik hoop dat die gast die in de promo ‘ik zoek een lekker wijf’ zegt niet meedoet :grimacing:

4 likes

Ja God hoop niet dat ze weer mee doet hoor

Ik vind Carlo trouwens sowieso altijd tenenkrommend

1 like

Ik erger me sowieso aan dat Carlo alles presenteert/in de jury zit van wat ik kijk

1 like

Lars en Lizzy zijn denk ik wel een goede match.

12 likes

Ja denk ik ook!

Vind het verder wel een saaie aflevering, als het echt begint zal het wel beter worden

Vind Lizzy qua leeftijd wel best jong om mee te doen, maar dat ligt misschien meer aan mezelf. Maar dan denk ik echt meid, je bent 25, zo jong. Je hebt nog zoveel tijd… rustig aan. Ze woont zelfs nog thuis. Ga eerst zelf even helemaal genieten denk ik dan

8 likes

Ja ik vind de eerste altijd nogal saai, hopelijk met de bruiloften en huwelijksreizen beter.