Married at first sight

lol ik voel me echt de enige die hier post maar wat is dit voor wife swap :o_o: Carly en Troy omgg g en zo klef

1 like

Ja echt om te kotsen zo overdreven. Lijkt net zo’n puberverliefdheid

ja echt gewoon mega cringe haha ik kan het gewoon niet aanzien

Gelukkig zijn ze ook alweer uit elkaar :joy:

2 likes

Hahaha ja ik heb net toevallig iedereen op zitten zoeken op Insta. Was allemaal erg succesvol

Telv en Sarah zijn overigens ook uit elkaar en hij heeft bijna direct na de breuk een oude scharrel van hem bezwangerd

Ja hahaha classic story zeg man man man

Ik las ook dat zij het via de rechter hebben moeten uitvechten, dat ze niks meer over elkaar maar mogen posten etc

2 likes

nou dit vind ik echt jammer

Gelukkig werd Davina nog even flink aan de tand gevoeld tijdens de laatste gesprekkenronde. Wat zat ik me op te vreten bij dat diner dat ze steeds zo zat te stoken en vol van zichzelf was. Helaas gaat zij er niets van leren.

Patrick en Charlene vielen me tegen. :stuck_out_tongue: En dat appjesdebacle van Tracey en Dean. Man man man, neverending story. Echt bizar dat ze zo massaal een relatie aangingen met een ander uit het programma. Als ze netjes waren hadden ze hun oude partner even op de hoogte gesteld, maar dat waren de meesten even vergeten. Al vond ik wel dat Ashley een beetje teveel zat te hopen dat Troy nog om haar zat te rouwen.

1 like

De speech van de ‘schrijfster’ uit het nieuwe / oude seizoen is weer een nieuwe alltime low

Ja en het was het grappigste wat ze ooit had geschreven?

Ben heel benieuwd wat er met die runaway bride is gebeurd en ik vind die Polynesian obsessed vrouw ook irritant (en treurig dat je blijkbaar een soort van direct verband ziet tussen afkomst en geluk omdat je dat 1 keer hebt meegemaakt en dat dat een specifieke afkomst dan een absolute voorwaarde is voor je geluk ofzoiets)

1 like

Ja heel bijzonder dat ze per definitie een Polynesische man verwacht omdat ze ooit gelukkig is geweest met een Polynesische man. Ze komt niet erg realistisch over

OMG ik had dit topic even ontvolgt maar ben nu nét klaar?! Zij waren echt mijn favo stel :broken_heart:

edit: HO EFFE, Carly en Troy?!

edit 2: en nog een stel? Holy shit wat een einde dit haha!

1 like

Hahaha I KNOW ik zat echt :astonished::astonished::astonished::astonished:

Maarehh
 Seizoen 4 is begonnen :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik moet effe bijkomen hoor. Heb liever een recenter seizoen, of zijn ze nog niet zo ver aan de andere kant van de wereld?

6 en 7 staan er ook al op! (Die heb ik zelf al gezien hehe. 4 wordt nu geupload) ben echt verslaafd haha echt mijn favoriete moment van de dag

Ja die heb ik ook al gezien, uiteraard!

Jeetje Andrew kan behoorlijk neerbuigend doen, en dan is de hele groep weer popi jopi aan het doen: ‘ah gossie Jonesy’ . Wat een rare dynamiek

Ja hij ontpopt zich echt als een naar ventje, kan echt niet wachten tot ze met de hele groep de camera beelden van de boys night terug gaan kijken
Anthony vind ik ook echt een sexistische kerel en ik gun Nadia wat beters

Sowieso mannen die de term “boys Will be boys” gebruiken om hun gedrag goed te praten :unamused::unamused::unamused::roll_eyes::roll_eyes:

1 like