Married at first sight

Waarschijnlijk voor de ViEuWs

12 likes

Oh en ik hoop dat Chantal een jurk kiest die die afschuwelijke tatoeages bedekt. Of niet, dan kun je nog nee zeggen (al schat ik zo in dat haar aanstaande het niet zoveel boeit).

Haar jurk hebben we al gezien in aflevering 1 :open_mouth:

Haar jurk hebben we toch al gezien?

Ja joe sorry ik was nog aan het terugkijken en dacht dat zij pas later een jurk ging uitkiezen.

1 like

omg ik moest hier zo hard om lachen

1 like

Ahh ik vind Thierry en Sanne tot nu toe wel een leuk stel! Ben benieuwd hoe het verder gaat.
Ben ook benieuwd naar het nieuwe koppel.

En over Chantal is echt niets gelogen. Wat een hysterie… Vind Henk op zich wel leuk overkomen, maar ben bang dat Chantal hem helemaal afsnauwt en van alles van hem verwacht wat hij nu al niet kan waarmaken… Met haar wapperende handje. Ook toen haar dochter aan de telefoon was en ze per se haar vriendin wilde zien, wat niet mocht. Je zag die kapster ook zo kijken van uhhh, ok?

1 like

Ik vind de kledingstijl van Kimberly zo tof :star_struck:

Sanne doet me denken aan Nance.

1 like

Zo grappig hoe netjes dat zoontje blijft ondanks zo’n moeder met ‘pikkieeeee’. :joy: Vind die Chantal echt afschuwelijk en vind het zielig voor Henk, hij verdient een veel leukere en lievere vrouw.

Die man van het nieuwe koppel vind ik helemaal niets, en snap niet hoe hij zo goed in de markt ligt? (word alleen maar bang van hem) Vind die vrouw echt veel te leuk voor hem.

Thierry en Sanne vind ik wel leuk samen! Had wel verwacht dat hij qua uiterlijk niet haar type is, maar denk dat zij het wel een serieuze kans geeft.

Ohja, en hóe vreemd dat Carlo gewoon naast het bruidspaar staat terwijl ze de taart aansnijden?? Vind het echt niet gepast om zo aanwezig te zijn als presentator. Af en toe tussenstukjes waarin ze geïnterviewd worden à la, maar dit is echt overdreven.

Impopulaire mening maar ik vind Carlo leuker denk ik, hij zal zo’n Chantal misschien eerder een beetje op dr nummer kunnen zetten. Soms wel een beetje te aanwezig maar ik vond Peter nooit zoveel toevoegen aan het geheel.

7 likes

Ik vind due robin evht heel sexy. Maar wel sterke bad boy vibes met veel te hoge eisen

6 likes

Ik vind Carlo wel een grappige noot toevoegen. Heb er niet zo’n moeite mee dat hij af en toe een momentje pakt op de bruiloft, trouwen met een wildvreemde is al zo onpersoonlijk. Carlo kennen ze zelfs beter dan elkaar🤣

5 likes

Ik snap dat iedereen Chantal vreselijk vindt, maar ik vind Henk minstens zo vreselijk. Zo’n hysterisch, overdreven vrolijk mannetje. Hij doet me de denken aan Peter Jan Rens en Johan Vlemmix enzo (volgens mij maakte iemand anders ook al die vergelijking). Zal best een lieve man zijn hoor, maar ze vallen voor mij allebei een beetje in een soortgelijke categorie, beetje aso ofzo.

18 likes

Ja mee eens, maar denk dat ik Chantal met d’r krijg toch de GOOLUHRAA net iets meer tokkie vind.

4 likes

Ja qua enthousiasme en hysterie passen ze wel goed bij elkaar. Voor de rest… :sweat_smile:

1 like

Ja, helemaal eens hoor. Vind het dezelfde soort types, maar wel weer van een hele andere categorie. Zie daarom ook echt niet voor me hoe dit een succes gaat worden.

Henk is ook zeker niet mijn type en vind ze allebei wel in het straatje ‘tokkie’ passen en allebei heel hysterisch etc (en op dat vlak zijn ze zeker goed gematcht), maar vind hem wel heel oprecht en lief overkomen terwijl die Chantal mij echt heel onaardig lijkt en bitchy. Vandaar dat ik vind dat hij iets beters verdient (= een aardigere vrouw).

8 likes

Nee ik vind hem ook niet zo denk ik… lijkt me ook niet de makkelijkste man. Ik krijg alleen de indruk dat Sanne zo zo zo zo graag wil, dat ze wel echt haar best gaat doen om het te laten slagen maar dat het uiteindelijk niets wordt eerlijk gezegd.

Als ik van tevoren zou horen dat de naam Thierry is zou ik ook vluchten hoor, sta je daar straks met Thierry Baudet

9 likes

Oh dat ze niet bij elkaar passen vind ik ook hoor. Ik vind ze alleen allebei irritant en niet sympathiek :nerd_face: