Ja dit viel mij ook op, dat ze niet met hem en niet zonder hem kunnen. Benieuwd hoe hij blijkt te zijn. Zij lijkt me erg leuk!
Misschien willen ze gewoon niet meedraaien in het tv circus. Dat kan ik me ergens ook wel voorstellen.
Ja zou ik ook snappen. Mijn moeder appte net. Misschien zitten ze nu wel gezellig met zân allen te kijken en zijn ze heel blij met hun schoondochter.
Ik vind Sanne en Thierry wel leuk, lijken me beide aardige personen en ze passen zo âvoor t oogâ ook leuk bij elkaar.
Bij die andere heb ik nu al medelijden met die man zij komt zo onsympathiek over.
Ja, dat zou leuk zijn!
Ik zou t wel snappen hoor, hoef zelf ook echt niet op tv.
Als Carlo praat dan hoor ik steeds Olaf van Frozen
Gaat die Sanne nog iets anders zeggen dan dingen over Thierryâs lengte?
âAls 'ie maar langer is dan ikâ was haar enige eis, toch?
Haha jup en vervolgens zegt ze in bijna alle gesprekjes âhij is wel langerâ âja je bent echt langerâ.
Sodemieters die wenkbrauwen van Chantal zijn goed dik aangezet .
Sanne en Thierry lijken me wel heel leuk samen! Maar die vrienden van Thierry vind ik ook niet bijster enthousiast.
Ben t aan het terugkijken op Videoland.
Sanne en Thierry zijn wel een goede mets, volgens Carlo. De deskundigen hebben dit seizoen enorm hun best gedaan om goed te metsen, maar of Chantal gemetst blijft aan haar mets is maar de vraag.
Wat was Carlo irritant en hysterisch zeg! Hopelijk gaat ie de volgende afleveringen ff dimmen.
haha in de aflevering van vanavond zei hij ook weer iets
iets van âchantal wenste ons cholera, ik wens haar een gelukkig huwelijkâ
Ik was heel benieuwd wat voor bedrijf die Thierry nou heeft gezien die het niet slecht doet (en dat politiewerk doet 'ie geloof ik vrijwillig als ik het niet verkeerd heb gehoord?). Heb 'm gevonden en hij heeft een chauffeursdienst voor privĂ© chauffeurs en valet parking (wist niet dat dat in NL bestond , behoorlijk ver van mijn bed show dusâŠ)
Ik vond hem gister wel leuk maar vandaag⊠hij eist zóveel aandacht op tijdens die bruiloften. Dat taart snijden bijv. Nee, jammer. Dat deed Peter toch echt beter.
Ik word gestoord van die Chantal, my god wat een veeleisend aandachtsmens.
âHebbiej nouw weer zittah pissahâ
Chantal zoekt een mannelijke man en krijgt een johan vlemminx in een apen onesie?
Zit alles terug te kijken en ik erger me zo aan Carlo, zo druk en niet grappig.
En vind dat âals ie maar lang is!!â ook echt dom de hele tijd. Als een man constant had gezegd âals ze maar dun isâ âoh gelukkig ben je wel dunâ dan was het internet te klein. Vind dit net zo iets
Ik zit nu terug te kijken, maar hoe kunnen ze nou iemand als Chantal laten meedoen met het programma? Zij is bij de selectiedagen al zo veeleisend, en volgens mij is haar houding echt vragen om problemen. Neemt niet weg dat ik de drama straks heerlijk vind hoor haha.