Married at first sight

Ja dit viel mij ook op, dat ze niet met hem en niet zonder hem kunnen. Benieuwd hoe hij blijkt te zijn. Zij lijkt me erg leuk!

1 like

Misschien willen ze gewoon niet meedraaien in het tv circus. Dat kan ik me ergens ook wel voorstellen.

13 likes

Ja zou ik ook snappen. Mijn moeder appte net. Misschien zitten ze nu wel gezellig met z’n allen te kijken en zijn ze heel blij met hun schoondochter.

Ik vind Sanne en Thierry wel leuk, lijken me beide aardige personen en ze passen zo ‘voor t oog’ ook leuk bij elkaar.

Bij die andere heb ik nu al medelijden met die man :see_no_evil: zij komt zo onsympathiek over.

7 likes

Ja, dat zou leuk zijn!

Ik zou t wel snappen hoor, hoef zelf ook echt niet op tv.

1 like

Als Carlo praat dan hoor ik steeds Olaf van Frozen :crazy_face:

2 likes

Gaat die Sanne nog iets anders zeggen dan dingen over Thierry’s lengte?

3 likes

“Als 'ie maar langer is dan ik” was haar enige eis, toch?

1 like

Haha jup en vervolgens zegt ze in bijna alle gesprekjes “hij is wel langer” “ja je bent echt langer”.

Sodemieters die wenkbrauwen van Chantal zijn goed dik aangezet :fearful:.

Sanne en Thierry lijken me wel heel leuk samen! Maar die vrienden van Thierry vind ik ook niet bijster enthousiast.

Ben t aan het terugkijken op Videoland.

1 like

Sanne en Thierry zijn wel een goede mets, volgens Carlo. De deskundigen hebben dit seizoen enorm hun best gedaan om goed te metsen, maar of Chantal gemetst blijft aan haar mets is maar de vraag. :no_mouth:

14 likes

Wat was Carlo irritant en hysterisch zeg! Hopelijk gaat ie de volgende afleveringen ff dimmen.

2 likes

haha in de aflevering van vanavond zei hij ook weer iets

iets van “chantal wenste ons cholera, ik wens haar een gelukkig huwelijk”

10 likes

Ik was heel benieuwd wat voor bedrijf die Thierry nou heeft gezien die het niet slecht doet (en dat politiewerk doet 'ie geloof ik vrijwillig als ik het niet verkeerd heb gehoord?). Heb 'm gevonden en hij heeft een chauffeursdienst voor privé chauffeurs en valet parking (wist niet dat dat in NL bestond :rofl:, behoorlijk ver van mijn bed show dus
)

1 like

Ik vond hem gister wel leuk maar vandaag
 hij eist zóveel aandacht op tijdens die bruiloften. Dat taart snijden bijv. Nee, jammer. Dat deed Peter toch echt beter.

3 likes

Ik word gestoord van die Chantal, my god wat een veeleisend aandachtsmens.

8 likes

‘Hebbiej nouw weer zittah pissah’

19 likes

Chantal zoekt een mannelijke man en krijgt een johan vlemminx in een apen onesie?

32 likes

Zit alles terug te kijken en ik erger me zo aan Carlo, zo druk en niet grappig.

En vind dat ‘als ie maar lang is!!’ ook echt dom de hele tijd. Als een man constant had gezegd ‘als ze maar dun is’ ‘oh gelukkig ben je wel dun’ dan was het internet te klein. Vind dit net zo iets

13 likes

Ik zit nu terug te kijken, maar hoe kunnen ze nou iemand als Chantal laten meedoen met het programma? Zij is bij de selectiedagen al zo veeleisend, en volgens mij is haar houding echt vragen om problemen. Neemt niet weg dat ik de drama straks heerlijk vind hoor haha.

14 likes