waarom krijg je toch veel berichtjes van mensen die echt heel weinig bieden. Blijkbaar is dat dan toch een succesvolle tactiek ofzo. En net nog iemand die bijdehand zegt dat de nieuwprijs van dit artikel lager is dan mijn vraagprijs. Ehm dat is een ander product
Heel herkenbaar. Ik krijg ook vaak pas heel laat de melding dat iets bezorgd is als ik zelf als koper voor DPD gekozen heb. Dan kom ik bij het afhaalpunt voor iets anders en dan blijkt mân DPD pakketje er ook al te zijn. Maar in vinted staat hij dan nog als âonderwegâ.
Ik had iets gekocht op Vinted maar de verkoper was mega irritant met verzenden en het heeft uiteindelijk anderhalve week geduurd voordat ze het heeft opgestuurd. Nu heeft Vinted blijkbaar de koop geannuleerd omdat ze te lang heeft gewacht met verzenden en krijg ik mân geld terug, maar ik heb het pakketje inmiddels wel ontvangen. Nu zit de verkoper te bitchen dat ik haar nog een keer moet betalen. Ja vriendin, maar wel pas als ik het geld terug heb, ik ga je niet twee keer betalen. Nu is ze boos en heeft ze een klacht tegen me ingediend ik ben nu geneigd om haar helemaal niet meer te betalen, maar dat is ook weer zo onaardig⊠wat een gedoe
Bij pakje via bpost moet je ook gewoon zelf eerst voorschieten.
Waarom doen mensen er zo lang over om hun pakket op te halenâŠ
Dit is zo dubbel. Als ik niet hetzelfde uur mijn pakketje nog op de post gooi dan krijg ik meteen berichten met: WANNEER GA JE HET VERSTUREN??? Maar vervolgens laten ze het zelf een week bij dat pakketpunt liggen.
Mân nieuwe hobby is alle Fransse meiden blokken op Vinted als ze een irritante vraag stellen. En ook iedereen die gaat bieden. Als ik het voor die prijs wil verkopen had ik het wel voor die prijs online gezet. đ€ Lucht wel op (krijgen ze trouwens te zien dat ze geblokt zijn?)
Hoe blok je mensen. Ik word leip van die Nederlandse meiden die nog minder dan de helft gaan bieden.
Ik vind het niet erg als iemand een bundel koopt en dan iets afdingt. Maar soms heb ik er bijv iets voor 10 op staan en dan bied zon trut 4 euro. Doe even normaal.
Ja schijtirritant toch? In 't gesprek rechstboven op de klikken, dan krijg je die optie
Dat wist ik niet. Goeie tip!
Ik bied eigenlijk altijd, maar ging ervanuit dat je dat als verkoper zelf kon uitzetten. Net als bij MP
Nja ik vind het verder niet erg als mensen bieden hoor wil best wat van de prijs afdoen. Maar heb met veel nederlandse meiden gemerkt dat ze dan heel weinig bieden en als ik een terug bod doe wat een beetje in het midden uit komt dat ze dan nooit meer reageren.
Zo van ik wil die jurk perse voor 4 en anders niet. Ja dan verkoop ik het liever aan een franse die 7.50 bied ofzo haha
We hebben een stoel op marktplaats met de vraagprijs van 65. En de berichten die ik krijg: âik bied 20âŹâ. Wat denk je zelf?
Grrr ik heb iets gekocht op mp en betaald voor een brievenbuspakje met t&t (meer dan âŹ4) en ik krijg het zojuist binnen met gewoon een postzegel erop geplakt. Nu verdient de verkoper gewoon een euro of âŹ3 extra aan mij. Irritant.
Je moet even de tarieven opzoeken maar soms kan het ook met een postzegel. Ligt aan het gewicht. Of is het echt 1 postzegel?
Het is echt Ă©Ă©n fysieke postzegel met een 1 erop. Sowieso geen brievenbuspakje met track&trace Normaal doe ik niet moeilijk over een paar euro maar dit voelt toch wel een beetje kut aangezien ik momenteel niet veel te besteden heb.
Nee kan helaas niet.
Ruilen kun je wel uitzetten, maar zelfs dĂĄn vragen mensen het nog
Ik zou de verkoper zeker nog een berichtje sturen dan. Ik heb ook wel eens een dun boek met postzegels verstuurd omdat het dan goedkoper was dan een pakketje, dat bespaarde de koper toch weer wat. Maar als er maar 1 postzegel op zit is het sowieso een super licht product? Je weet als verkoper toch wel dat het dan gewoon als brief verstuurd kan wordenâŠ
Sterker nog, misschien kun je hier zelfs een melding van maken. En sowieso 1 ster geven.
Dank je wel voor je reactie! Ik laat dit soort dingen er normaal gesproken bij zitten, maar je hebt gelijk. Dit is niet oké. Het gaat inderdaad om een klein en licht product. Ik vond het eerst opzich geen probleem om het tarief voor brievenbuspakje met t&t te betalen voor het geval het zoek zou raken, maar die t&t heb ik nooit gekregen.
Ik heb de verkoper beleefd gevraagd de teveel betaalde vzk terug te boeken, nu hopen dat het ook zal gebeuren!
Wauw ik had gister wat op Vinted gezet, vandaag verkocht en dat zonder vragen of biedingen Thats a first