Maar we zijn hier juist live aan het discussiëren.
Maar het scheelt een kwartiertje ofzo? Volgens mij kijken er ook een hoop mensen via videoland dus die mogen dan ook gewoon live discussiëren? Het is niet dat we een week vooruit kijken.
Nouja je kan het in een spoiler zetten hè, dan kunnen mensen die het willen lezen het lezen.
Was wel een beetje jammer zo bij het keuzemoment
Viktor heeft ook echt zo’n korte nek of hoge schouders. Net die ene Jaap van X-Factor die er altijd zo verkrampt bij stond.
Ik ben wel benieuwd wat Matthy nu gaat doen. Ik zie het ook nog wel gebeuren dat hij nu weer achter Aleksandra aan gaat.
Is gewoon uit de UK versie overgenomen. En die mensen zitten de hele dag in dat huis, zoveel spannends gebeurt er ook gewoonweg niet, dat zie je ook aan hoe hysterisch blij ze zijn als ze het huis een keer uit mogen, en aan Sebi’s detective actie van gisteren bijvoorbeeld. Ze vervelen zich waarschijnlijk het grootste deel van de tijd de tyfus.
Ben ook blij met de keuze, die Kyara voegde niks toe, en Melany was echt de saaiste van allemaal. Benieuwd wat Matthy nu gaat doen inderdaad.
Ik bedacht me trouwens ook dat het best raar is dat Makiko een Japanse naam heeft als ze Indonesische roots heeft. Denk dat mijn oma een rolberoerte zou krijgen als iemand in mijn familie zijn/haar kind een Japanse naam zou geven.
Ik hoop dat oprecht, ik vind hun zo leuk samen
Ik zou zo graag mee willen doen met Love Island maar kom sws niet door de casting omdat te dik ben
Die zoon van Gert heeft echt 0 talent om te presenteren
En bye bye melanyyyy You’ll not be missed
Ik zie net dat Love Island Australia ook alweer begonnen is. Iemand enig idee wanneer die op Videoland verschijnt?
Waar zie je dat? Volgens mij is er nog geen startdatum bevestigd namelijk, alleen dat het terugkomt voor een tweede seizoen.
Oeps je hebt gelijk! Dat was de startdatum van seizoen 1, keek niet goed
Zou jij het leuk vinden als Matthy en Aleksandra weer een koppel zouden vormen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Nou ik zit er weer klaar voor hoor! Alleen de aflevering staat nog niet op videoland :@ Skiet op (ja ik heb geen leven).
hier wel!!
Ja nu zie ik hem!!
Ik verveel me vandaag zo erg dat dit zo ongeveer het hoogtepunt van mijn dag is haha, ik ga het nu aanzetten!
Ik heb dat gehuil van die meiden echt gelijk doorgespoeld hoor daaag
Ik heb gerend om m’n trein te halen zodat ik optijd was, hoezo wanhopig.