Hm ja misschien had ik nog een optie “twijfel” toe moeten voegen. Hij is wel lief met haar en ze klikken inderdaad wel goed, maar ik heb het idee dat als ze een keer seks hebben gehad hij weg is
Ik heb wel schik haha! Maar ben redelijk aangeschoten dus heb sowieso schik.
Ja of om tot het einde te blijven en het geld te winnen.
Ik heb even geobserveerd. Ik denk dat Denzel NIET oprecht is. Ik zet even serieus bewijs in de spoiler :
video
Kijk naar zijn lach hier. Dit is een oprechte lach. En ik vind dat hij niet zo lacht naar Aleks
Hmm hij maakt er niet direct een filmpje van…
Noooo hij doet 't niet
Nou ik heb vanalles geprobeerd maar het wil echt niet lukken. Iig het was tijdens die date met Makiko. Zij gooide drinken over hem heen en hij moest zo hard lachen. En die lach was voor mijn gevoel veel oprechter dan hoe ik hem heb zien lachen naar Aleks. Dat leek altijd op een boer met kiespijn.
Romana is zo’n onzekere hater
omg 2 meiden moeten naar huis?!?!
Aargh Lotte is zo’n doos he.
Jammer dat Makiko Jarne niet wegkaapt.
Wel blij met de keuze
Ooooh, ik ben zo benieuwd wat Matthy nu gaat doen
tettie a tettie
“wij zijn een beetje hetzelfde. Knap, verzorgd”.
Ja ik ook!
Hier moest ik ook echt om lachen haha. Sukkel
Ik heb echt het gevoel alsof Victor een handpop van zijn vader Gert is
jongens ik ben HEEL blij
Hahaha ik ben ook zo blij. Eindelijk Melanie eruit. Haar stem maakte me echt sad. En weet niet hoor maar volgensmij is die Matthy toch juist een hele energieke, leuke en grappige gast. Echt het tegenovergestelde van Melanie. Ik heb ze ook nooit samen lol zien hebben…? Volgensmij is Matthy veel leuker zonder Melanie.
Maar echt. Zo lekker oppervlakkig…
op tv lopen we achter
Oh en over Denzel… Ik dat hij Alexandra oprecht heel aantrekkelijk vind. Dus die seksuele aantrekkingskracht is heel sterk tussen beiden. Maar naar mijn gevoel is dit ook het enige wat ze verbindt, en dan kan dat natuurlijk niet veel toekomst hebben. Dus ik denk dat denzel haar wel oprecht leuk vind op dat vlak. Maar ik denk dat hij voor een relatie meer op zoek is naar iemand met iets meer energie en wat meer een model/poppetje die lekker insta famous is enzo… Haha
Ohhh shit sorry. Dan moeten de tv kijkers maar niet meer dit topic aanklikken voor de aflevering afgelopen is
Haha ja daaag, love dit topic.