Londen-topic

Ja, ik klik hem echt aan haha, precies de link die ik stuur!

Ik heb het denk ik. Als ik 2 testen aanklik krijg ik ook 0 beschikbare plekken. Als ik er 1 test in mijn mandje doe krijg ik er dus heel veel te zien! Je moet ze dus even los boeken, dan moet het werken!

nah, ik snap er niets van. Kings cross heeft deze hele week geen plekken meer, alleen die Putney maar die is echt super ver weg :pensive: Heb het in 3 browsers geprobeerd

Oh heh het maakt blijkbaar verschil als ik 1 of 2 in mijn mandje doe!

Jaaa dat zei ik! Haha :hugs:

Nou wat goed zeg. Nu hopelijk minder quarantaine tijd. Veel plezier dit weekend!

2 likes

Dankjewel!!
Heb je nog leuke tips? <3

Ik vond eten bij The Ivy erg leuk:

https://www.instagram.com/theivychelsgarden/

Wel van te voren reserveren anders word je in de tuin neergezet haha.

En ik ben naar Winter Wonderland in Hyde Park geweest. Het is echt MEGA groot. Kleed je wel warm aan want het is echt freezing 's avonds.

https://www.instagram.com/hydeparkwinterwonderland/

Oh dat WW was precies wat ik als kerstfreak zocht haha!! Super gaaf! Thanks, zet ik op mn lijstje!

1 like

Als je nog iets Christmassy zoek kan ik de Christmas At Kenwood aanraden. Ze hebben een hele mooie Christmas light trial en aan het einde eten en drinken.

Waar doen jullie de pre departure test? Kan dat gewoon bij testen voor toegang?

Bij de GGD

Same Day RT-PCR Travel Test in The UK | Concepto Clinic deze is ook nog een optie! Resultaat binnen 2 uur, lekker prijsje wel haha. Ik snap alleen niet of je een officiële ‘day 2 test’ moet doen of dat je ook met een normale pcr test mag. Het is allebei pcr dus zou het uitmaken?

pcr = pcr, geloof ik! Het is ein-de-lijk gelukt, wat een ellende!

1 like

Oh dat is wel chill dan! Waar heb jij hem nu geboekt? Veel plezier dit weekend!!

Wij hebben een pcr test in nederland geboekt via de ggd, een pcr test in Londen met 5h uitslag, en we moeten daar nog even een test boeken voor de terugweg.

Dankjewel! We gaan zo vliegen :partying_face:

1 like

Je kunt op LH voor de terugweg een sneltest doen voor 35 pond bij expresstest. Uitslag binnen 40 minuten.

Wij hebben besloten ons tripje te cancelen… Omicron gaat zo hard nu in Londen :frowning:

1 like

Jep, ik ben ook besmet teruggekomen :frowning:

Ah vervelend! Had je dan nog net geluk met een negatieve testuitslag voor de terugreis?

Ja… hoewel ik tijdens de test al keelpijn had maar het was een sneltest dus zal wel niet alles opgepikt hebben. Anders had ik nu nog in de UK gezeten :sweat_smile:

1 like