Limburg-topic

Wat is een leuke stad voor een dagje weg? Ben een weekje in Noord-Limburg en was net in Venlo, maar daar werd ik niet zo gelukkig van :grimacing: (sorry Venloā€™ers!)

Roermond is een leuke winkelstad, heeft ook een Outlet centrum.

Ohja! Roermond ben ik wel eens eerder geweest. Hele leuke stad inderdaad. Kunnen we wel weer eens doen, dankjulliewel!

Ondanks het weer vermaken we ons prima, hoor! Beetje zwemmen, beetje fietsen, beetje naar de (binnen)speeltuin met het kind. Burgerlijkheid pur sang, haha.

Ook bij de galli op de parade geweest?

John Doe vind ik zelf helemaal niks aan :speak_no_evil: maar dat is denk ik anders als je zelf niet uit Venlo komt (ivm de mensen die er komen) maar de galerie is de enige plek waar ik nog wel eens kom, of de loco. Is de sfeer wat gemoedelijker, galerie heeft ook lekker foute muziek, beetje apres ski achtig. Maar die is wel echt Venloos

Weet er iemand in Maastricht een restaurant waar je een dinerbox kan halen? En die ook op maandag of dinsdag open zijn? Ik ga deze dagen een weekendje naar Maastricht en zou graag een dinerbox willen halen.

1 like

Novo Dinings doet vanaf dinsdag.
Ik ga nog even verder voor je loere

1 like

Ja die heb ik ook gevonden. Als enige :sweat_smile:

2 likes

Ik zag ook leuke Social deal aanbiedingen bij: (ook op dinsdag)

Harbour Club
Beluga Flavourz
Restaurante II giardino

2 likes

Bedankt voor de tip! Wat een goede deals :ok_hand:t4: ga er hier een van kiezen.

1 like

De fuck is er een harbour club :scream: ow is dat niet in het Bassin, ff googlen.

Il Giardino is lekker, maar de porties zijn mwaa @Oelek dus hoop niet dat je een grote eter bent. De pizza is trouwens wel okƩ size.

1 like

Iemand aanraders om te bekijken/bezoeken in Limburg? Mag een stad zijn, kasteel, bezienswaardigheid. We zijn met de auto, kan en mag dus overal.

De kasteeltuinen in Arcen gaan volgens mij open met die testfase. Ben er zelf nooit geweest maar anderen (ook die niet hier vandaan komen hihaho) zijn er altijd enthousiast over. En dan ook even ijs eten bij Clevers.

1 like

Thanks die had idd gescreenshot. Wilden eerst hotelletje in Venlo nemen maar daar zit vrijwel niks gezelligs in de buurt om te kijken. Zitten nu toch meer in de buurt van Valkenburg te kijken maar zijn lekker flexibel.

Gnagna ik woon net onder Venlo en hier is idd geen aars te beleven imho. Escape rooms enzo zijn denk ik nog dicht? Maar mocht dat niet zo zijn, in Valkenburg heb je mystery house, supergave (moeilijke) escape rooms.

2 likes

Ik ga dit weekend voor het eerst naar Maastricht en was benieuwd of mensen hier nog leuke tips hebben voor dingen om te doen, (vega) restaurants, leuke cafeā€™s, beste vlaai, etc. Ik zoek natuurlijk zelf ook op Google maar persoonlijke ervaringen van FFā€™ers zijn altijd leuk. :smile:

Tijdje terug dat ik er zelf ben geweest maar Marres restaurant (centrum) heeft lekkere vega gerechten (ik weet alleen niet of je er ook goed buiten kunt zitten maar je kunt altijd even kijken want het ligt in het centrum)

1 like

Dit ziet er echt leuk en lekker uit! Ga ik opslaan, bedankt voor de tip!

1 like

Doe maar tips delen hiero! ik weet echt nooit hotspots in de stad omdat ik altijd naar hetzelfde ga :joy:
Echt gek is dat eigenlijk, dat het je als local zijnde niet opvalt / interesseert ofzo. Of ik ben de enigeā€¦

2 likes

Ik heb deze pannenkoeken gegeten bij van Wijck en alleen al daarvoor ga ik denk ik deze zomer weer een dagje terug :ok_hand:t3::heart:

4 likes