Eyebrow fix can Make Up Studio
In aanvulling op de beautyblender tip hierboven. Ik was vroeger altijd te lui om mijn make-upkwasten te wassen. Nu neem ik ze gewoon mee in de douche. Beetje babyshampoo, even uitspoelen, en klaar. Op een of andere manier voelt dit als veel minder moeite, haha.
Wow geniaal!
(Mijn partner was laatst al aan het klagen dat ik zoveel doucheproducten heb, kom ik aan mef 20 kwasten )
Jij bedoelt zeker gewoon een paar per douchebeurt ofnie?
Dit is pas een goede tip, ik ga het ook proberen!
Ik moet trouwens altijd lachen als ik de openingspost zie van dit topic om tegen je hoofd te slaan als er muggen zijn haha
Hoezo zie jij de openingspost vaker? Ik zie de openingspost alleen als ik het topic voor het eerst ga lezen en daarna nooit meer Haha. Wist je dat je topics kunt volgen en dan via ‘ongelezen’ verder kunt lezen waar je gebleven was?
Ja klopt maar soms vind ik het ook leuk om nog door oudere topics te scrollen
Ik heb er zelf maar 4 ofzo, dus ik neem ze zelf gewoon allemaal in 1x mee haha!
In de bloem- en meelschaarste heb ik een bananenbrood gebakken met oliebollenmix. Daar zit echt merendeels zelfrijzend bakmeel in en ging echt prima. Wel ook weipoeder trouwens, dus m’n vegan recept was leuk geprobeerd.
Maar als je dus nog een pak hebt staan, gaat prima
Shit had een deal moeten sluiten voor mijn influencing
Deze hack vind ik heel erg fijn: als ik droogshampoo wil gebruiken doe ik dit altijd de nacht van tevoren (ik leg wel een handdoek op mijn kussen). Dan sta je ‘s ochtends op met fris ogend haar zonder dat je grijze strepen overal hebt
Borstel je het wel nog uit/haal je je handen erdoor voor je gaat slapen of doe je dat dan pas de volgende ochtend?
De oven niet voorverwarmen bij (afbak)broodjes, maar meteen de broodjes er in.
Mijn moeder deed dat altijd en ik vond dat stom, maar het gaat gewoon prima. Nog voordat de oven op temperatuur is heb je al bruine broodjes en 10 minuten bespaard.
Waaaat. Ik vind dit fantastisch.
Mijn pizza brandt altijd aan als ik dat doe
Ja je moet er wel bij blijven, want het gaat hard. Misschien iets lagere temperatuur doen?
Oh das best lang! Ik deed deze kleine kaiserbroodjes dus 6 minuten op 220! Zal ook per oven verschillen misschien.
Maar scheelt toch weer tijd/energie!
Ik wist niet dat mensen dat niet deden?? zijn jullie dan ook mensen die precies kijken naar hoelang een broodje volgens de verpakking erin moet?