Bitte schnell ja!! Ben dat gewacht in die winkel zat
@Jeg @Ladyhawke ik hoor echt heel veel positieve reacties over de komst van een webshop, terwijl ik zelf liever in de winkel koop. Ik vind het persoonlijke contact fijner en dat je gewoon iets mooi in een tasje krijgt.
@Moet Tuurlijk kopen in de winkel is een hele leuke ervaring. Maar als je zelfs op maandagochtend een half uur moet wachten voordat je aan de beurt bent, gaat voor mij de lol er wel een beetje vanaf
Of wanneer ze in een duurdere winkel je zo behandelen alsof ze je niet staan / daar niet iets zou kunnen kopen.
Gisteren in Roermond geweest en ik heb netjes niks gekocht. Maar daar heb ik stiekem spijt van.
Ze hadden echt net een kroko leren zwarte Lily bij Mulberry binnen gekregen. En ik kon het niet laten de tas te passen en nu zit ie dus al de hele dag in mijn hoofd. Ik baal ook dat ik m toch niet heb meegenomen ook al weet ik dat het wel het verstandigste is wat ik kon doen.
Dat is idd extreem en echt super irritant, vooral als ze het item dan niet op voorraad hebben.
Ik weet niet hoeveel ie precies was afgeprijsd ik gok zo’n €500. De tas hadden ze echt letterlijk net binnengekregen en moest nog uitgepakt worden ik was de eerste die ‘m paste. En nu gaat ie dus niet meer uit mijn hoofd gelukkig ligt Roermond niet om de hoek.
Haha ik weet wat ie kost (€665) en ik heb inderdaad overwogen te bellen maar ik ben bang dat wanneer ik dan hoor dat ie er nog is dat ik dan alsnog de verleiding niet kan weerstaan. Dus ik droom gewoon nog even over die tas, hoop dat ie snel uit mijn gedachten is en bedenk mij vooral waarvoor ik het doe.
Mijn man wilde me ooit in Parijs een prachtige blauwe Longchamp tas geven, maar we waren toen nog niet zo lang bij elkaar en ik vond het een veel te duur cadeau dus ik heb het aanbod afgeslagen. Maar ik heb er nu 10 jaar later nog spijt van
Ik wil al zo lang een balenciaga city bag, maar ik vind m nu echt nog te duur ️ Ik ben er nog niet klaar voor om zoveel geld neer te leggen voor een tas geloof ik
Wat ontzettend lief dat je man dat aanbood. Al snap ik helemaal dat je ‘m in een prille relatie niet aanneemt. En wat een verschil met mijn ex. Ik heb tijdens onze relatie ook designer tassen gekocht (van mijn eigen geld) . En toen hij de relatie verbrak meende hij dat de tassen mee moesten worden genomen in de te verdelen spullen. Want doordat ik dure tassen had gekocht had hij volgens eigen zeggen andere dingen (boodschappen etc) betaald. Dit sloeg al nergens op en meneer vergat voor het gemak ook even dat hij graag veel geld uitgaf aan elektronica en waar ik ook geen aanspraak op heb gemaakt. Uiteindelijke is het hem niet gelukt mijn tassen te krijgen want zodra ik zijn voorstel kreeg heb ik mijn tassen meegenomen naar mijn werk, ze daar opgeborgen in mijn kluisje en een half jaar gedaan of mijn neus bloedde.
Hahahaha sorry maar mag ik heel even lachen om die argumentatie van je ex
Ja niet normaal. Hij is ruim €200 duurder dan toen ik ‘m kocht 5/6 jaar geleden.
Ja, dat heb ik ook gedaan. Sowieso wat moet als je als man met dergelijke tassen? (Nu weet ik wel wat hij er mee wilde doen, maar toch) Ik kan mij er stom genoeg nog steeds boos om maken. Meneer heeft meer dan helft van onze spullen meegenomen om ze vervolgens aan allerlei mensen cadeau te doen alles zodat ik ze niet zou hebben en dat omdat ik de woning heb behouden. (Niet dat hij de woning in zijn eentje kon betalen en ik wel. Hoezo jaloers)
Ik heb een Mulberry Medium Lily in Glossy Goat met zilveren hardware en een Mulberry Bayswater Buckle in Shrunken Calf met zilveren hardware. Verder heb ik nog -sorry- vier Rebecca Minkoff tassen waarvan drie Mini MAC’s, wil nog eentje in compleet zwart erbij -ook de hardware-.
Voorbeeld van de Lily
De Bayswater Buckle
Jezus wat een idioot! Ben blij dat je je tassen hebt kunnen houden. Hoop dat je partners daarna wat aardiger waren.
Mijn man moedigt me juist aan. Had laatst op vakantie een tas gekocht. Daarna zagen we nog een Furla winkel die ging sluiten en korting had. Van hem moesten we toch gaan kijken. Toen zag ik ook nog een mooie tas, maarja ik vond het een beetje gek om twee tassen achter elkaar te kopen. Toen zei hij “ Dan krijg je hem voor je verjaardag”
Wat een idioot zeg! Blij dat je ze zelf hebt kunnen houden! Dat is m’n grootste angst aks ik ooit een relatie krijg en het uit gaat. Of wat er na m’n dood gebeurt met m’n tassen (soms denk ik te ver na).
@Huismus super lief!
Wat zijn jullie tips voor online designertassen kopen?
Thanks. Het lastige is dat wat ik op het oog heb volgens mij allemaal oude collectie is. Kon op My Theresa iig niet vinden wat ik zocht.
Zit nu een beetje rond te kijken voor:
Longchamp Pliage Heritage Crossbody (Mini/S) met zilveren hardware, niet zwart
Marc by Marc Jacobs Classic Hobo, zwart
Afhankelijk van de staat en prijs wellicht wel