Liefde voor designertassen

De satchell van de Loom collectie heb ik in het echt gezien bij Hudson’s Bay. Het ziet er uit als soepel leer en het glanst mooi. De Dwell collectie heb ik niet in het echt gezien, maar ik heb een oudere tas van Matt & Nat en die lijkt daar qua materiaal wel op. Het is wat stugger en oogt wat meer plastic (maar niet per se in de negatieve zin). Dit materiaal zie je soms ook bij Michael Kors tassen, misschien weet je nu beter wat ik bedoel. Het ligt er net aan of je van mat of glazend ‘‘leer’’ houdt.

1 like

Vandaag heb ik echt m’n droom LV item gekregen: een hard koffertje. Ik ga deze als decoratie gebruiken in m’n huis. Ben zo blij!

4 likes

Ik heb zelf geen designer tas, maar staat nog wel op mn bucketlist. Vind de Prada Cahier heel mooi. Maar ik kom in dit topic vooral voor jullie foto’s.

1 like

Ik ben net meegevraagd naar de outlet in Roermond. En aan de ene kant lijkt het mij hartstikke gezellig maar ik weet ook dat het misschien niet zo verstandig is. Ik mag niks kopen van mijzelf maar mijn zelfdiscipline is altijd ver te zoeken als ik daar ben.

Bewust je pinpas vergeten?

1 like

Oh super! Ik heb net een loom besteld, dus ik denk dat dat wel een goede keuze is :smiley:

1 like

Welke kleur heb je gekozen? :smile:

Fog! Lichtgrijs met roségouden hardware.

1 like

Oh dat was ook de tas die ik in het echt had gezien. Mooi!

1 like

Ik heb mijn Matt and Nat tas al meer dan drie jaar en hij blijft super mooi en stevig, dus zeker een goede aankoop!

Ikzelf reken die tas niet echt tot designer, en verder heb ik verschillende longchamps en een paar coach tassen (outlet) die ik ook niet tot echt designertassen vind. Maar wel allemaal heel fijn, favoriet op het moment is een longchamp le pliage rugzakje.

Mijn droomtas is de Hermes Kelly, maar tenzij ik de loterij win blijft dat denk ik een droom.

1 like

Ik zat steeds te azen op een andere Furla mini Metropolis maar ik krijg die sluitingen zo moeilijk open en daarnaast past daar volgens mij niet naast een kleine portemonee een zonnebril met koker in. Ik denk dat de A.P.C. Genève tas toch beter bij mij past. Wat groter, steviger en minder poespas.Of misschien moet ik morgen op mijn eerste stripievrije dag naar Amsterdam gaan en daar is kijken in de sale. :slight_smile:

Haha nee ik reken Matt & Nat ook niet tot designer, maar iemand noemde hem toevallig als goede dupe voor de Céline trio, dus toen was ik benieuwd :smiley:

1 like

Ik ben van plan om zo naar Amsterdam te gaan en de Neverfull in donkere blokjes te kopen :grin:

4 likes

Furla heeft nog veel meer (mooiere) tassen. Ik vind zelf de tassen die niet door iedereen gedragen worden veel mooier.

1 like

Ik wilde er vooral 1 met een heel tof printje :smiley:

Maar ik heb nu deze gescoord van A.P.C uit de bijenkorfsale :slight_smile:

11 likes

En gekocht? De neverfull in DE was m’n eerste tas.

Ik heb gister ook weer wat gekocht :see_no_evil: nu tot na m’n vakantie de winkel ontwijken :rofl:

3 likes

Nee hij was niet op voorraad in de bij, toen naar de pc gegaan maar daar was die ook niet op voorraad. Echt balen! Een uur met de trein + in beide winkels 30 minuten wachten voor niks

@Ladyhawke ah nee, jammer zeg! Kon je wel op de wachtlijst gezet worden?

@9000 ik heb een bandeau gekocht

1 like

@Moet @9000 Er is voor de neverfull geen wachtlijst, je moet gewoon geluk hebben dat op het moment dat je in de winkel bent hij op voorraad is. Er was er vanochtend wel 1 binnen gekomen, maar die was al verkocht toen ik er was… Ik hoop echt dat de webshop er snel is want dat maakt het een stuk makkelijker

1 like

Wat stom zeg! De webshop komt deze maand.

2 likes