Liefde voor designertassen

Ja, ik herken dat wel. Ik heb dat vooral met m’n damier ebene en azur tassen. Ik vond die print helemaal geweldig, maar ben nu meer van de monogram. Nu al een paar tassen verkocht.

1 like

oooh vlieger & vandam! Daar heb ik die grote zwarte tas van. Wat een onding. Woog 5kilo en dan moesten mijn laptop/boeken ook altijd nog mee. Misschien die maar eens gaan verkopen. :moneybag:

Ik heb precies hetzelfde. Ik heb nu wel 2 Ebene tassen bewaard voor het Hollandse weer, gebruik m’n monogram tassen liever niet met regen.

Ik ga over een paar maanden weer naar Parijs en ben nu een wishlist aan t maken.

1 like

LEUK TOPIC!
Ik ben echt zoooo blij met m’n LV Pochette! En heb de speedy 30 ook al jaren.

Groot LV fan, ben nu aan het sparen voor een portemonnee.

1 like

Oh echt liefde voor dit topic. Ik kwijl op jullie mooie tassen. Ik heb twee vrij oude Marc by Marc Jacobs tassen, een Rebecca Minkoff Mini M.A.C. en een Kate Spade handtas. Dus eigenlijk niet de grote designers zeg maar. Met mijn studentenbudget nu is het nog even dromen maar van mijn eerste loon wil ik graag een Balenciaga City kopen. Die tas staat al jaren op mijn wishlist!

1 like

Die heb ik ook gehad! Zoooo zwaar was hij, gebruikte hem daardoor nooit en heb hem verkocht. Heb die crossbody nog steeds trouwens maar werd echt te moe van al die grappen ‘ho ho ho pas maar op bij de douane!!!’ ‘zo gevaarlijke tas!!!’ en dat soort hilarische dingen dus die ligt ook al jaren achterin de kast.

1 like

Zou gewoon gaan passen in de winkel! Dan weet je hoe ruim alles is en welke tas het beste bij je past.

In juli krijgt LV een online shop in NL

2 likes

@Jeg de pochette accessoires wordt niet meer verkocht in Nederland zei m’n SA. Het wisselt alleen per medewerker wat ze zeggen… Ik vind persoonlijk de pochette accessoires leuker dan de Felicie, past denk ik net wat meer in. De Felicie is best stijf.

In de mini pochette past trouwens wel een iPhone 6/7, zolang je er geen hoesje omheen hebt.

@Jeg ah leuk! Ik ga zondag als goed is, maar is ook even afhankelijk van het weer.

De mini pochette is sowieso te klein voor iPhone en victorine. Ik gebruik hem meer in m’n tas voor kleine dingetjes zoals paracetamol, labello, tissues etc.

Wat vind je van de pallas clutch? Wel iets duurder, maar denk ook erg mooi!

@Jeg ik zou het gewoon navragen. Soms doen ze meer moeite!

1 like

Ik app altijd met m’n SA. Meestal reageren ze snel . Ga je naar de pc of de Bijenkorf?

Heb jij altijd contact met 1 SA of ook wel eens meerdere? Of app je altijd van tevoren dat je komt?

Ik heb een vast iemand en ik app vaak welke dag ik kom en ongeveer de tijd. Als diegene er niet is, helpt een ander vast iemand mij (of ik ga niet :rofl:)

Hoe weet je eigenlijk wie je SA is? Ik heb wel eens kaartjes gehad dat de medewerker zei je kan appen. Maar geen idee waar die zijn natuurlijk.

Ja, dat kan je idd gewoon appen. En zou dan ook vragen wanneer diegene werkt.

Ik zou het sowieso vragen, zo ruk als je voor jan lul komt. Ik had begin dit jaar begrepen aan de telefoon dat ze vanaf 2018 ook niet meer informatie geven (telefonisch dus) of ze een bepaald product op voorraad hebben in de bijenkorf of pc.

Ik heb vaker met deze SA geappt en in de winkel kwam diegene mij vaak helpen. Nu ga ik eigenlijk alleen nog bij deze SA. Je bouwt na een tijdje ook een band op merk ik.

hhahaah jezus, op de envelop? of het bonnetje zelf? zou envelop kutter vinden denk ik

Een persoonlijk kaartje was leuker geweest haha! Maar hopelijk gaat het lukken met je tas, leuk :blush:

1 like