Liefde voor designertassen

Ik heb een Lily en een Alexa. En ben er nog altijd super blij mee vooral omdat ze zo tijdloos zijn in mijn ogen.

Nee, ik vind dat persoonlijk ook niet echt designer :grimacing:
 Ik merk wel dat mensen in m’n omgeving dat al aardig duur vinden.

Ik heb de LV pochette metis,

louis-vuitton-pochette-metis-monogram-canvas-leather-cross-body-bag-23538623-0-0
LV Keepall Bandouliere 55,

Proenza Schouler PS1 mini suede taupe.

Proenza Schouler PS1 medium black
proenza-schouler-ps1-black

Ik wil heel erg graag de Saint Laurent Sac de Jour

en Balenciaga Classic City Suede :heart_eyes:

balenciaga-classic-city-suede-bag-product-4-13949520-137625094-large-flex

6 likes

@WODKA ooooh ja, die PS1 mini had je bij woensdag. Was mooi!

1 like

Heb ik ook altijd
Maar als het geen designer is ben ik hier weer weg haha, ik weet niet waar de scheidingslijn ligt

@anon91490777 je had hem al gezien maar hij gaat terug. Ik vind hem in het echt tegenvallen en krijg hem niet open. Mijn nieuwe schoenen vielen ook al tegen en waren te breed. Lekker goedkoop saleseizoen voor mij terwijl ik mijzelf wilde tracteren. :stuck_out_tongue:

1 like

Zo mooi al deze tassen! Ik ben ook bezig met een nieuwe kledingstyle & een paar mooie tassen zijn dan wel leukđŸ€— ik wil sowieso binnenkort eentje van Furla kopen

Furla tassen vind ik ook zeker aanraders. Heb 2 jaar nu een kleine metropolis en die blijft ook zo mooi. En er is wel eens een drankje over heen gegaan en ben er laatst zelfs mee op straat gevallen (don’t ask :zipper_mouth_face: ), alsnog ziet hij er prachtig uit.

1 like

Jaa zoiets hoor ik inderdaad vaker! Dan is het het geld al helemaal waard.

Ze hebben nog veel leuke kleurtjes bij de Bijenkorf nu met 30% korting

Ja ik zag het inderdaad
 ga wellicht deze week even kijkenđŸ€—

1 like

@Lula ik las op je blog dat de strap van de a.p.c half moon 65cm is. Is ie dan op zn langst of kan je hem nog verkleinen? Heb de tas al een tijdje op ‘t oog maar ben zelf niet zo lang en ben bang dat de tas te laag komt te hangen. Hoe lang ben jij (als je dat niet wil zeggen is dat prima!) en wat is je ervaring daarmee?

Of @Suvi natuurlijk! :smiley: leuk verhaal, dat maakt de tas extra speciaal!

1 like

Ooit bezit ik deze :heart_eyes: Twijfel alleen nog tussen medium en jumbo, maar waarschijnlijk heb ik ook nog wel even om hierover na te denken

3 likes

Ik heb voor de jumbo gekozen, zodat ik hem crossbody kan dragen. Ik ben vrij lang >1.80. De medium kwam op navelhoogte bij mij (de reden dat ik ook m’n boy heb verkocht). Ik vind de jumbo wel echt super zwaar, maar heb dit niet vergeleken met de medium.

Net vroeg iemand aan mij of ik een goede site ken voor 1 op 1 namaak :flushed:

Die info had ik ook maar van hun site. Ga er dan vanuit dat het klopt :joy:

2 likes

Jaa dat vind ik ook echt te ver gaan
 ik ging ooit met een vriendin naar Parijs en ze wilde haar neppe LV meenemen, want dat zou toch niemand zien. Gelukkig bedacht ze zich voordat we vertrokken.

Ja, ik ben echt lang. Sommige tassen staan ook echt niet mooi bij mij. De favorite is bijv ook te kort en heb ik daarom verkocht

hahah logisch! Moet hem eigenlijk gewoon eens omdoen in een winkel maar online zoeken is zoveel fijner.

Daarom neig ik ook naar de medium, maar ik merk dat ik kleinere tassen toch vaak thuis laat hangen omdat er net te weinig in past. Zou het zonde vinden als dat ook met de medium ook gaat gebeuren

Toen ik vet alto was als tiener en we in de zomervakantie meerdere grote steden in Europa bezochten had ik in London voor enkele ponden een afschuwelijk neppe LV gekocht en die s’middags nog met een watervaste stift bewerkt :'D en later met studs. Ik heb die tas toen de hele zomer gebruikt en nu vind ik het jammer dat die ik die tas niet meer kan vinden. :'D

Dit is de tas die ik het meest gebruik van Rebecca Minkoff die ik ooit in de sale kocht voor een klein prijsje. :slight_smile:

En dit was mijn eerste tas. :slight_smile:

Ik houd van chunky details en ritsen.

Ik ben nog op zoek naar een kenzo kalifornia in zwart/donkerpaars/rood/donkerblauw .

1 like