Bij mij duren bestelling ook altijd langer dan dat zij zeggen, uiteindelijk wordt het wel gewoon bezorgd maar irritant is het wel.
Ja ik ben er ook wel een beetje klaar mee. Je krijgt 0,0 informatie ook, behalve dan dat het nog niet vertrokken is uit Duitsland.
Ik begrijp echt niet dat je zo een opgewonden reactie kunt plaatsen over de prijs van een zakje chips. Een fucking zakje chips😂
Daar ging het dus ook niet om, lekker opgelet!
Que???
Ik had wel vrijwel direct reactie via de app. Vreemd.
Ik contacteer ze altijd via Facebook en krijg dan vlot reactie!
Heb 3 katoensatijnen hoeslakens besteld online en ze zijn netjes binnen gekomen. Ik vind ze echt een aanrader. Ik had er al 1, en dat is echt mijn favoriet, zoooo zacht! En de kwaliteit is goed, het elastiek is stevig en hij gaat bij mijn boxspring over de topper van 10 cm èn een dik matras. De prijs is ook prima.
Dacht ik deel t even
Zit er helemaal rondom elastiek of alleen rond de hoeken?
Rondom
Oke thanks! Ga meteen bestellen
Ja ik heb deze ook gekocht, maar nog niet gebruikt. Maar als ik dit zo lees nog ff nieuwe erbij halen
Lig atijd m’n bed te aaien als deze erop ligt
Het is weer tijd voor mn favoriete week bij Lidl Love de pretzelzoutjes, ratatouille en alle kaasjes
Ja maar wtf waar zijn de macarons??
Opgegeten door monsieur Lidl
Ik heb vandaag de choco granola gehaald, maar ik vrees dat ik morgenochtend half ga nekken ervan want vind het idee eigenlijk echt goor haha.
En??
Ja het zat echt tussen m’n oren, haha. Het smaakte inderdaad niet heel anders, maar toch dacht ik steeds ‘oké ik neem nu een hap wormen’, wat natuurlijk totaal niet het geval is :’) Het gaat helemaal nergens over, maar ik moet er echt aan wennen.