Lidl

Bij mijn Lidl zijn ze er ook steeds niet :frowning:

1 like

Bij de Lidl hier lagen ze bij de kassa!

Haha dit vind ik juist geniaal. Helaas heb ik ze nog niet kunnen vinden bij mijn lidl :frowning:

1 like

Ik ging gister de vegan ijsjes kopen. Zag dat er ook waterijs was van kokoswater met mango- of ananassmaak. Maar deze zijn dus niet vegan :pensive: kwam ik te laat achter. Wel lekker op zich.

In mijn forever queeste naar vega ovensnacks heb ik de cheese & jalapeno balletjes geprobeerd. Ik heb ze wel langer in de oven gedaan en heter gebakken dan op de verpakking, maar ze zijn best ok! Ik wacht met smart op de terugkeer van de oven kaas-bier bitterballen van vorige herfst :frowning:

8 likes

Aaah wil ik! Ik slaap nu onder een Hello Kitty dekbedovertrek, dus no shame in mijn dekbedovertrekgame

3 likes

Ik eet nu dit (de kaas versie) van de Amerikaanse week die ze nu hebben en ik vind het best goed te doen:

5 likes

Weet iemand of de vlonders die bij de Lidl te koop zijn van goede kwaliteit zijn?

Iemand al de Neo donut op ? :grin:

2 likes

Ja haha, ik vind hem wel lekker.

2 likes

Ja! Vond hem de moeite waard

2 likes

Mooi! De vanille is sowieso grote favoriet dus was benieuwd. Hopelijk hebben ze hem nog het weeknd

Ik had wat van die Future Goods producten gekocht van de week:

Granola met buffalowormmeel. Ik had de chocolade variant, best lekker. Ik proefde weinig anders dan andere cruesli maar bevat wel veel meer eiwitten en minder koolhydraten

Lekker! Ik had de peper-zout en bbq smaak. Wel duur, het zijn nl portiezakjes en ze kosten 69 cent

3 likes

Altijd als de Lidl iets leuks heeft, heeft ‘mijn’ Lidl het niet. Ik wil nog steeds mijn WC schuim, gvd.

1 like

Ik begrijp echt niet dat je een zakje chips van 69 cent duur vindt. 69 fucking cent.

2 likes

Kan m voor je halen hoor, wil je ook die wc blokjes die in de spoelbak moeten

1 like

Weet je hoevel GULDEN dat is?

(Nee grapje sorry, ik snap het wel vergeleken met de andere chips van de Lidl.)

1 like

Ok.

Relatief gezien is 25 gram voor 69 cent heel duur, aangezien een zak Lays met 10x zoveel inhoud het dubbele kost. Maar prima hoor.

19 likes

Welke bedoel je?

Ik wacht nog steeds op mijn bestelling van 2 weken geleden… :sweat_smile: